تجهیزات جانبی برای چتر و سایبان

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰
موارد دیگری وجود دارد که باید هنگام سفارش یک چتر و سایبان
در کنار مبلمان فضای باز در نظر بگیرید.

چراغ برای چتر و سایبان

اگر سرگرمی در فضای باز شما تا شب ادامه پیدا خواهد کرد، ممکن است به اضافه کردن چراغ های چتر و سایبان فضای بازفکر کنید. چراغ های LED حرارت بیشتری نسبت به لامپ های معمولی تولید می کنند، بنابراین می توانید آنها را به دنده ها یا هاب های چتر و سایبان های مدرن اضافه کنید یا می توانید آنها را به صورت جداگانه خریداری کرده و در زیر و یا در اطراف چتر و سایبان قرار دهید. بسیاری از اندازه ها، پیکربندی ها و رنگ های چراغ در دسترس هستند، بنابراین شما می توانید محیط مورد نظر خود را به طور شخصی طراحی کنید.

پوشش محافظ برای چتر و سایبان

پوشش محافظ آب و هوا یک لوازم جانبی “ضروری” برای هر چتر و سایبان در فضای باز است. سایه شما در طول گرمای روز و در ماه های تابستان، بسیار آزار دهنده می باشد. بنابراین در طول روز پوشش محافظ را نیاز خواهند داشت.

اکثر پوشش ها از پارچه های بوم با دوام ساخته شده اند، اما نسخه های با پوسته سخت نیز وجود دارد. راهنمایی های نگهداری و ذخیره سازی زیر را ببینید تا بدانید چرا پوشش های محافظ برای افزایش طول عمر چتر و سایبان شما بسیار مهم است.

اجزای یک چتر و سایبان فضای باز چیست؟

هنگامی که شما در حال تحقیق در مورد چتر و سایه بان برای فضای باز و مبلمان باغی ویلایی خود و مقایسه مارک های مختلف و مدل ها هستید، مهم است که درک روشنی از اجزا و گزینه های مختلف را داشته باشید. خریداران باید برای شناسایی قطعات چتر و سایبان و عملکرد آنها اطلاعات کافی داشته باشند.

برای محافظت و نگهداری از یک چتر و سایبان فضای باز چکار می کنید؟

برای حصول اطمینان از اینکه چتر و سایه بان شما در فضای باز هر ساله عملکردی عالی داشته باشد و به خوبی کار کند، مهم است که آن را همیشه تمیز نگه داشته و از آن محافظت کنید.

چتر و سایبان خود در فضای باز را تمیز کنید

شما باید چتر و سایه بان خود را به طور منظم تمیز کنید تا اطمینان حاصل کنید که ظاهر خود را حفظ کرده و در برابر آوار و گرد وغبار جان سالم به در برده است که می تواند عملکرد آن را مختل کند. چتر و سایه بان را به طور کامل باز کنید و با استفاده از یک شلنگ، همه چیز بر روی آن را با آب اسپری کنید.

تمیز کردن پارچه چتر و سایبان

به طور کلی، تمیزکاری با صابون ملایم و آب برای بیشتر پارچه های بافته شده مناسب است، اما مطمئن باشید که دستورالعمل های سازنده و توصیه های آن را خوانده اید. برای تمیز کردن مناطق مشکل، از یک اسفنج، ظرف یا برس مویی نرم استفاده کنید. اجازه دهید ماده شوینده برای مدتی بر روی پارچه نفوذ کند و سپس آن را بشویید، از آنجا که باقی ماندن کف بر روی پارچه چتر و سایبان می تواند منجر به کپک زدن شود. چتر و سایه بان را باز نگه دارید تا پارچه کاملا خشک شود.

تمیز کردن چارچوب چتر و سایبان

جهت شستن چارچوب چتر و سایه بان شما یکسان است، فارغ از اینکه از چوب، فلز یا فایبرگلاس ساخته شده باشد. مراقب باشید به هنگام تمیزکاری اطراف مفاصل، مکانیسم های بلند و شیب دار، اشیایی در قطعات متحرک گیر نکرده باشد.

در بیشتر موارد، آب صابون ملایم برای تمیز کردن مناطق بسیار کثیف استفاده می شود، اما از دستورالعمل های تولید کننده نیز در این مورد می توانید استفاده کنید. بسیار مهم است که شما از یک پارچه ساینده یا پاک کننده های خشن استفاده نکنید، زیرا آنها می توانند به روکش چوبی یا قاب فلزی شما آسیب برسانند. چتر و سایبان را باز نگه دارید تا چارچوب آن به طور کامل خشک شود و سپس آن را ببندید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها