چرا مبلمان فضای باز گران تر از مبلمان درون خانه است

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

اگر تا به حال قصد خرید مبلمان فضای باز را داشته اید احتمالا متوجه شده اید که اغلب قیمت بالاتری نسبت به مبلمان فضای داخلی دارند.
این ممکن است شگفت انگیز باشد، اما یک دلیل منطقی در پشت پرده این قیمت گذاری ها وجود دارد.
دو عامل بر قیمت گذاری مبلمان فضای باز تاثیر می گذارند. مورد اول، نوع و کیفیت مواد مورد استفاده بوده و مورد دوم نوع و کیفیت ساخت آنها می باشد.
در اینجا یک سری اطلاعات آورده شده است که می توانید به هنگام خرید یک صندلی یا مبلمان فضای باز برای حیاط خلوت خود در نظر داشته باشید.

مواد سازنده مبلمان فضای باز

موادی که قطعات مبلمان از آن ساخته می شوند حائز اهمیت هستند. آنها باید در شرایطی مانند رطوبت بالا، نور مستقیم خورشید، باران یا هوای سرد زمستان مقاومت کنند ، همه اینها در حالی است که باید ظاهر و جلوه خود را نیز حفظ کنند.

از آنجا که آب و هوای کشور منحصر به فرد بوده و گاهی اوقات شرایط آب و هوایی بارانی و برفی می شود، یافتن مبلمان مناسب در فضای باز و چتر و سایبان می تواند چالش برانگیز باشد.
به طور خلاصه ، آلومینیوم پاسخ مناسب برای شما خواهد بود. مبلمان فضای بیرونی ساخته شده از آلومینیوم بسیار با دوام بوده و برای مدتی طولانی در هر شرایط آب و هوایی می توانند مقاومت کنند. اگرچه ممکن است کمی گران تر باشد، این یک سرمایه گذاری تضمین شده است که می تواند برای مدت زمانی طولانی برای شما کارآیی داشته باشد.
نیاز به دلایل بیشتری برای انتخاب آلومینیوم دارید؟ ما تمام آنها را برای شما پوشش داده ایم

دوام

مبلمان فضای باز ساخته شده از آلومینیوم نه تنها به دلیل ساختار قوی و قابل اعتماد شناخته شده اند، بلکه وزن بسیار سبکی نیز دارند.
این به این معنی است که شما می توانید آن را به راحتی بلند کرده و در اطراف باغ یا حیاط خلوت خود جابجا کنید یا آن را در محل انباری قرار دهید. شما همچنین می توانید از بین سبک های مختلف مبلمان آلومینیومی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چرا مبلمان فضای باز گران تر از مبلمان درون خانه است

مقاومت در برابر زنگ زدگی و تخریب

یکی از ایرادات عمده در مورد مبلمان فلزی این است که آنها پس از مدتی که در معرض عوامل جوی قرار می گیرند دچار زنگ زدگی می شوند.
مبلمان چوبی و مبلمان حصیری ، در حالی که زیبا و با دوام هستند، نیاز به تعمیر و نگهداری فراوان دارند و باید به طور مداوم تحت مراقبت قرار بگیرند تا در برابر آسیب های ساختاری و یا محو شدن رنگ مقاومت کنند.
از سوی دیگر، مبلمان آلومینیومی تحت هیچ شرایطی زنگ نمی زنند؛ مهم نیست که تا چه میزان در معرض آب و هوای بارانی یا تابش نور خورشید قرار بگیرند.
از آنجا که این یک ماده ای است که در برابر شرایط آب و هوایی آسیب پذیر نیست، مبلمان آلومینیومی در طول زمان تخریب نخواهند شد و در برابر آسیب های طبیعی در امان خواهند بود.
این باعث می شود آلومینیوم یک انتخاب ایده آل برای شما در مناطق مرطوب یا بارانی و یا شهرستانهای ساحلی باشد.

نیاز به حداقل عملیات نگهداری

شاید یکی از بهترین موارد در خصوص مبلمان آلومینیومی در فضای باز این است که نگهداری از آنها آسان است.
تمام کاری که باید برای مراقبت از میزها یا صندلی های آلومینیومی خود انجام دهید، شستشو با یک شلنگ آب یا تمیز کردن آن با مخلوط صابون و آب خنک است.
آلومینیوم همچنین به سرعت خشک می شود، بنابراین شما می توانید آن را رها کنید و یا پس از شستشو، آن را با یک دستمال تمیز کنید تا خشک شده و جلوه زیبایی به خود بگیرد.

سبک و رنگ

در کنزی ، ما طیف گسترده ای از مبلمان آلومینیومی در فضای باز را با توجه به هر سلیقه و ترجیحی ارائه می دهیم.
گزینه هایی نیز برای کسانی که علاقه مند به طراحی مدرن هستند و در عین حال مواردی نیز برای کسانی که به ظاهر کلاسیک علاقه دارند وجود دارد. با قطعات تولیدی ما، شما می توانید یک طیف وسیعی از تنظیمات در فضای باز را ایجاد کرده و محیط خود را شخصی سازی کنید.

چرا مبلمان فضای باز گران تر از مبلمان درون خانه است

ارزش فوق العاده

علاوه بر ویژگی های و مزایای باور نکردنی آن، مبلمان آلومینیومی همچنین یک راه بسیار مقرون به صرفه برای تزئین فضای باز خانه شما هستند.
شما مجبور نیستید هزینه زیادی را برای تزئین باغ، حیاط خلوت، پاسیو یا تراس خود صرف کنید.
دکوراسیون فضای باز خود را با وسایلی که هرگز از خرید آنها پشیمان نخواهید شد، طراحی کنید.
همه کاری که شما باید انجام دهید این است که کیفیت مبلمان آلومنیومی فضای بیرونی خود را در Casting Colonial بررسی کنید، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و مشغول ایجاد فضای باز منحصر به فرد خود شوید.

چرا مبلمان فضای باز گران تر از مبلمان درون خانه است
چرا مبلمان فضای باز گران تر از مبلمان درون خانه است
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها