انواع چتر و سایبان فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

ممکن است از انواع چتر های فضای باز موجود در بازار غافل شوید و انتخاب درست آن می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا انواع چتر پاسیو و ویژگی های آن ها آورده شده است تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

چتر های معمولی

چترهای پایه وسط رایج ترین نوع چتر پاسیو هستند. آنها معمولاً با یک قطب مرکزی ساخته می شوند که سایبان را نگه می دارد. سایبان توسط دنده هایی که از قطب تا لبه های چتر امتداد دارند پشتیبانی می شود. این چتر ها در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود هستند که آنها را به یک انتخاب همه کاره برای هر فضای باز تبدیل می کند.

چتر و سایبان یکی از وسایل ضروری برای کسانی است که میخواهند از فضای باز خود استفاده کنند.

چتر های کنسولی

چترهای کنسولی به نام چتر آف‌ست نیز شناخته می شوند. آنها یک پایه دارند که سایبان چتری را پشتیبانی می کند و پایه از مرکز سایبان جدا است. این طراحی انعطاف پذیری زیادی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد زاویه و جهت چتر را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. چترهای کنسولی برای استفاده در فضای نشیمن بزرگ، مانند ست ناهارخوری یا اتاق نشیمن در فضای باز، ایده آل هستند.

چتر های ساحلی

چترهای ساحلی برای استفاده در سواحل شنی طراحی شده اند. آنها سبک وزن، جمع و جور و حمل آسان هستند. بیشتر چترهای ساحلی دارای انتهایی نوک تیز هستند که می‌توانید آن‌ها را به شن‌ها بچسبانید تا آنها را در جای خود نگه دارید. چترهای ساحلی معمولاً کوچکتر از انواع دیگر چترهای فضای باز هستند و در طرح های سرگرم کننده و رنگارنگ موجود هستند.

چتر و سایبان یکی از وسایل ضروری برای کسانی است که میخواهند از فضای باز خود استفاده کنند.

چتر های ال ای دی

چترهای LED دارای چراغ های داخلی هستند که سایبان را روشن می کنند. آنها برای استفاده در مجالس عصرگاهی یا زمانی که می خواهید فضایی دنج ایجاد کنید عالی هستند. چترهای ال ای دی در مدل های بازاری و کنسولی موجود هستند و می توانند با باتری یا پنل های خورشیدی تغذیه شوند.

چتر و سایبان یکی از وسایل ضروری برای کسانی است که میخواهند از فضای باز خود استفاده کنند.

چتر های کاهگلی

چترهای کاهگلی دارای یک سایبان ساخته شده از کاهگل یا سایر مواد طبیعی مانند بامبو هستند. آنها برای ایجاد فضای گرمسیری در فضای باز شما عالی هستند. چترهای کاهگلی در سبک های بازاری و کنسولی موجود هستند.

کلام آخر

انتخاب چتر مناسب فضای باز می تواند تفاوت قابل توجهی در تجربه زندگی در فضای باز شما ایجاد کند. رنگ مناسب برای نیازهای شما سایه مورد نیاز را فراهم می کند، از شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند و به پاسیو یا حیاط خلوت شما سبک می بخشد. با این حال، با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام چتر برای نیازهای شما مناسب است می تواند چالش برانگیز باشد. اگر برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای نیازهای شما مناسب است به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید.
ممکن است از انواع مختلف چتر پاسیو موجود در بازار غافل شوید و انتخاب درست آن می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا انواع چتر پاسیو و ویژگی های آن ها آورده شده است تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

برای مشاوره و خرید چتر و سایبان کنزی شما میتوانید به شعب کنزی مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها