۸ نکته برای انتخاب مبلمان فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

نکاتی برای انتخاب و خرید مبلمان فضای باز

با استفاده از مشاوره های تیم مبلمان فضای باز ما، هوشمندانه خرید کنید.

مبلمان فضای باز عالی، آسایش و عملکرد را در فضای خانه شما به ارمغان می آورند. با یک میز بزرگ و صندلی های آسان برای استفاده، یک پاسیو آجری معمولی به یک محل غذاخوری سرشار از احساس تبدیل می شود.

حیاط خلوت را با یک سری مبلمان راحتی و یک صندلی گهواره ای کلاسیک، که هر کدام دارای کوسن های زیادی هستند، در طول ماه های گرم سال، به اتاق نشیمن دوم تبدیل کنید.

از فرصت های زندگی در فضای باز در بالکن ها و در باغچه های کوچک به سادگی نگذرید. هنگامی که این فضاها با مبلمان باغی ویلایی مناسب ترکیب می شوند، این باغچه های کوچک شما را برای گذراندن اوقات فراغت وسوسه می کنند.

نکات زیر را برای انتخاب بهترین مبلمان فضای باز برای فضای خود بررسی کنید. با یک برنامه ریزی محتاطانه اطمینان حاصل خواهد شد که فضای زندگی شما در طول سال های آینده نیز مکانی جذاب و دلپذیر خواهد ماند.

۱. یک لیست تهیه کنید

در ابتدا به چگونگی عملکرد فضای باز خود فکر کنید. آیا می خواهید از آن به عنوان یک منطقه غذاخوری در شب های تابستانی گرم استفاده کنید؟ آیا می خواهید مهمانی روزانه خود و یا روز تولد دختر خود را در آن برگزار کنید؟ آیا داشتن یک فضای مسالمت آمیز بیشتر از آن چیزی است که شما به دنبال آن هستید؟

فهرستی از کارهایی را که می خواهید در فضای باز انجام دهید را آماده کنید و از آن به عنوان یک راهنما برای تعیین نوع مبلمان باغی ویلایی مورد نیاز استفاده کنید.

اگر کاربری اصلی پاسیو و فضای آزاد ۱۲*۱۶ شما، میزبانی از دورهمی های معمولی است، نیازی به قراردادن یک میز ناهار خوری نیست.

از چند صندلی راحتی و چند میز کناری استفاده کنید.

۲. صندلی مبلمان را امتحان کنید

قبل از خرید مبلمان بر روی آن بنشینید، درست مانند مبلمان داخلی، مبلمان فضای باز مورد استفاده می تواند ناخوشایند باشد به طوریکه ممکن است در ظاهر بسیار راحت به نظر برسند.

۳. از  مبلمان که نیاز به نگهداری کمتری دارند استفاده کنید

بیشتر زمان خود را در فضای باز منزل، صرف لذت بردن از فضای خود کنید و کمتر به نگهداری از مبلمان فضای باز بپردازید.

اکثر فلزات، چوب درخت کاج، سدر و همه اقلام مقاوم در برابر آب و هوا در برابر هر گونه عوامل طبیعی مقاومت و ظاهر خود را حفظ می کنند.

مبلمان فضای باز ساخته شده از این اقلام، برای سال های زیادی جذابیت خود را حفظ خواهند کرد.

۴. محل ذخیره سازی مبلمان را در نظر بگیرید

به عمر مبلمان فضای بازخود با نگهداری آنها در اماکن محافظت شده اضافه کنید، مانند یک گاراژ یا زیرزمین در طول فصولی که از آنها استفاده نمی کنید.

حتی سخت ترین مبلمان، مانند صندلی های ساخته شده از ساج و یا یک آهن های دندانه دار، در صورت نگهداری در اماکن مناسب به هنگاه عدم استفاده، عمر طولانی تری خواهند داشت.

اگر فضای ذخیره سازی شما محدود است، مبلمانی را انتخاب کنید که قابلیت تاشدن داشته و یا به راحتی قابل جابجایی باشند.

۵. رنگ مبلمان را هوشمندانه انتخاب کنید

هنگام خرید مبلمان باغی ویلایی ، انتخاب شما فقط به رنگ های طبیعی چوب محدود نمی شود.

روکش های رنگارنگ در دنیای مبلمان فضای آزاد فراوان هستند. برای افزایش طول عمر، رنگ های برجسته و تیره را برای بالشتک ها و قطعات جانبی استفاده کنید.

۶. سرمایه گذاری در کیفیت مبلمان

ضرب المثل قدیمی “شما چیزی را دریافت خواهید کرد که به ازای آن پرداخت می کنید” برای مبلمان فضای باز نیز درست است.

صندلی های پلاستیکی رزین یا میزهای جانبی بسیار عالی به نظر می رسند و ظاهر خود را برای یک یا دو سال در زیر تابش آفتاب حفظ می کنند، اما به مرور زمان شکننده شده و جلوه پر جنب و جوش خود را از دست می دهند.

همین امر برای برخی از محصولات چوبی نیز درست است. قبل از خریدهای عمده، مراقب باشید گزارش های مصرف کنندگان درباره محصول را بررسی کنید.

۷. به زیرانداز مبلمان توجه کنید

مبلمان فضای باز را در تمام فصول بر روی فرش قرار دهید. پیشرفت های صنعت نساجی در سال های اخیر، فرش هایی را به بازار عرضه کرده است که قابلیت خشک شدن سریع دارند. فرش های نرم با بافت غنی به فضای بیرونی شما راحتی فضای داخلی منزل را می دهد.

۸. به دنبال اقلام دو منظوره باشید

به دنبال مبلمان بادوام باشید. طرح های عثمانی که قابلیت گسترش در فضای باز شما را دارند به همراه یک نیمکت ساده که به تنهایی می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری استفاده شود، برای فضاهای باز اغلب مورد استفاده قرار می گیرند.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها