مدل های طراحی کف حیاط و کفپوش محوطه ویلا

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

با فرا رسیدن هوای خوب، فضاهای بیرونی تبدیل به اتاق نشیمن جدید می شوند. باغ ها، پاسیوها و تراس ها مملو از زندگی هستند، اما کدام نوع کفپوش حیاط را برای ایجاد فضایی طبیعی و هماهنگ با محیط انتخاب کنیم؟ چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر بگیرید، بنابراین ما قصد داریم به شما توصیه هایی درمورد بهترین ایده ها را برای به دست آوردن یک روسازی و طراحی کف زیبا و ایمن ارائه کنیم که طراحی و ویژگی های خود را در طول سال ها حفظ کند.

انواع کفپوش باغ

گزینه های زیادی برای کفپوش باغ وجود دارد: چوب، سنگ، بتن و … . هنگام انتخاب متریال ایده آل برای کفپوش فضای باز، باید سبک، و همچنین جنبه های دیگر، مانند ویژگی های فنی و سهولت نگهداری آن را در نظر بگیرید. گزینه های زیر موفق ترین گزینه های سال های اخیر هستند.

کف چوبی برای فضای باغی

کفپوش های چوبی باغ به دلیل گرمای خود متمایز هستند و به ایجاد احساس راحتی کمک می کنند. این نوع کفپوش کاملاً با محیط ترکیب می شود و برای دستیابی به سبک روستایی یا کلاسیک ایده آل است. علاوه بر این، نصب کفپوش های چوبی در فضای باز این مزیت را دارد که فرآیندی ساده است و نیاز به تلاش زیادی ندارد. از طرفی برای حفظ کیفیت خود در طول زمان نیاز به مراقبت کامل و محصولات خاص دارد.

کفپوش مصنوعی کامپوزیتی

ساختار کفپوش مصنوعی یک جایگزین مدرن برای کفپوش های چوبی است. کامپوزیت (مخلوطی از الیاف چوب و پلیمرها) یک ماده بسیار بادوام برای استفاده در فضای باز است و در طول زمان تقریباً بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، نگهداری آنها پرهزینه است (هیچ تعمیر جزئی امکان پذیر نیست) و بیشتر از چوب طبیعی گرم می شوند، که مطمئناً در طول ماه های گرم یک نقطه ضعف است.

سنگ فرش برای حیاط ویلا

در میان سنگفرش ویلایی، سنگ فرش طبیعی به دلیل استحکام و دوام خود متمایز است. آنها همچنین بسیار تزئینی هستند زیرا زیبایی خاص، طبیعی و بسیار اصیلی دارند. در طرف دیگر ترازو قیمت بالای آنها نسبت به سایر مواد و نگهداری آنها است. اکثریت قریب به اتفاق سنگ های فضای باز متخلخل هستند و به محصولات خاصی نیاز دارند. سایر سنگ ها نیز مانند سنگ مرمر شکننده هستند و به راحتی خراشیده می شوند.

کاشی های چینی برای باغ و ویلا

یکی دیگر از مدل های طراحی کف حیاط و کفپوش محوطه ویلا ، استفاده از کاشی است. کاشی های چینی به دلیل استحکام و دوام، انتخاب مطمئنی برای باغ ها هستند. مزایای دیگر کفپوش های چینی اینها هستند: آنها بسیار مقاوم و بادوام هستند و با گذشت زمان یا بدترین اثرات آب و هوایی تغییر نمی کنند.

کفپوش های بدلی چوبی

کف های چوبی در فضای باز به فضای باغ شما گرما و جذابیت می بخشد. آنها یادآور سبک روستایی، دنج و سنتی هستند. سبک روستیک همیشه مد است، حتی حالا بیشتر به دنبال بازیابی اصالت و ماهیت طبیعی آن هستیم. با طرح‌های متنوعی که موجود هستند، می‌توانید بهترین‌های هر دو جهان را ترکیب کنید: جذابیت طبیعی با طراوت سبک‌های مدرن.

یک پیشنهاد خوب این است که از رنگ های سفید به عنوان پایه استفاده کنید که ترکیب آن با رنگ چوب فضایی درخشان ایجاد می کند و به این ترتیب می توانید به فضای روستایی مدرن تری برسید.

انواع کاشی های بتنی

کف های بتنی به دلیل رنگ های خنثی و ویژگی معاصر خود با هر فضایی سازگار می شوند. کاشی بتنی با رنگی جاودانه، ظریف و متعادل در نظر گرفته شده است. به دلیل تداوم و زیبایی، ایجاد فضایی تمیز و طبیعی مورد پسند بسیاری است.

کاشی‌های جلوه‌ای بتنی معمولاً با سبک شهری مرتبط هستند، که هرگز از مد نمی‌افتند و آن را به انتخابی عالی برای طراحی ویلایی جاودانه و همه‌کاره تبدیل می‌کنند.

همانطور که دیدیم، کف باغ شما به لطف کفپوش های متنوعی که در اختیار دارید، می تواند شخصیت منحصر به فرد مورد نظرتان را منعکس کند. دستیابی به فضایی بی نظیر در برای هر ویلایی امکان پذیر است، آیا آماده هستید تغییری به ویلای خود بدهید؟ اگر سوالی دارید، پشتیبانی کنزی خوشحال خواهند شد که به شما کمک کند.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها