۳ راه برای محافظت از مبلمان فضای باز در زمستان

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

اگر در یک منطقه خشک و گرم مانند جنوب زندگی می کنید، ممکن است چندان نگران گذاشتن مبلمان فضای باز خود در حیاط نباشید. خورشید مطمئنا می تواند باعث رنگ رفته شدن بالش ها و خشک شدن پلاستیک ها شود، اما در کل لازم نیست چندان نگران تاثیر منفی زمستان بر روی مبلمان بیرونی خود باشید.
با این حال، بیشتر مردم در مناطقی زندگی می کنند که در طول ماه های زمستان و پاییز شاهد برف یا باران هستند. در این مورد، باید برای محافظت از مبلمان فضای باز خود کارهای بیشتری انجام دهید تا برای استفاده در بهار و تابستان آماده باشند.
در ادامه نکاتی را می خوانید که می توانید برای محافظت از مبلمان خود در زمستان استفاده کنید.

۱. آنها را در انباری قرار دهید

این بهترین راه برای محافظت از مبلمان فضای باز خود در زمستان و جلوگیری از زنگ زدگی، فرسایش یا خراب شدن آنها می باشد. بیشتر مردم مبلمان خود را به یک فضای خالی مانند انباری ، گاراژ، اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین منتقل می کنند. همچنین ممکن است فضایی را اجاره کرده باشید تا بتوانید مبلمان خود را به صورت موقتی به آنجا منتقل کنید، اما این گزینه هزینه هایی دربر خواهد داشت. اگر بتوانید در ملک خود کمی فضا خالی کنید، این امکان را در اختیار خواهید داشت که از مبلمان بیرونی خود در طول زمستان به خوبی محافظت کنید.

۲. از روکش یا کیسه های مخصوص استفاده کنید

اگر در داخل خانه فضای خالی ندارید تا مبلمان خود را در آن بگذارید، باز هم چند راه حل دیگر در اختیار دارید. شاید در جایی مثل ایوان کمی فضا داشته باشید و مبلمان فضای باز خود را دور از تاثیر مستقیم باران، برف و تگرگ نگه دارید، اگرچه باز هم سرمای هوا ممکن است بسیار مشکل ساز باشد.
شما همچنین می توانید تعدادی روکش و کیسه پلاستیک ضد آب پیدا کنید تا از مبلمان خود در مقابل بدترین شرایط زمستان محافظت کنید. یک مثال از این روکش ها می تواند برزنت باشد که به راحتی در مغازه تجهیزات پیدا می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روکش را دور و بر مبلمان بپیچانید و آنها را با استفاده از طناب یا بند محکم کنید. شکل چندان زیبایی ندارد اما مطمئنا راهکار خوبی است.

3 راه برای محافظت از مبلمان فضای باز در زمستان

همچنین می توانید از کیسه های مخصوص انبار کردن وسایل مختلف (مانند مبل، صندلی و بالش) استفاده کنید. تنها مبلمان را داخل کیسه ها قرار می دهید و آنها را برای جلوگیری از نفوذ آب به خوبی ببندید. این کیسه ها ممکن است نسبت به روکش ها انتخاب بسیار بهتری باشند.
با این وجود، هردوی این گزینه ها می توانند محافظت بهتری را برای مبلمان بیرونی فراهم آورند، تا اینکه آنها را در گوشه ای به حال خود رها کنید

۳. مواد نگه دارنده

اگر می خواهید از مبلمان فلزی خود در هر موقعی از سال حتی در هنگام بارش برف یا وزش باد استفاده کنید، ضرورتا مجبور نیستید آنها را در فصل زمستان به جای دیگری منتقل کرده یا اینکه آنها را با روکش بپوشانید. با این حال، باید راهی پیدا کنید تا از آنها در مقابل زنگ زدگی، فرسایش یا تاثیرات نامطلوب دیگر فصل زمستان محافظت کنید.
این تاثیرات مطمئنا می توانند به مبلمان آسیب بسیاری برسانند.

سوال اینجاست که چگونه می توان از آنها در مقابل رطوبت و سرما محافظت کرد؟ می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید.

برای مثال، بالش هایی که برای محیط بیرون ساخته شده اند معمولا در مقابل نور خورشید، آب و شرایط دیگر مقاوم هستند و باز هم می توانید برای محافظت بیشتر از روکش های ضدآب استفاده کنید. با این حال، به دلیل ترکیب شدن رطوبت و سرما، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آنها را به داخل خانه بیاورید تا پوسیده نشوند. همین کار را می توان برای پلاستیک ها هم انجام داد.
در مورد مبلمان چوبی یا فلزی، چندین راه برای محافظت در مقابل شرایط جوی وجود دارد. بسیاری از محصولات فلزی از قبل دارای رنگ ضد زنگ هستند.
البته اگر نمی خواهید با شروع بهار همه مبلمان باغی ویلایی خود را برای فروش بگذارید نباید چندان زیاد به این روش اعتماد کنید. اگر می خواهید مبلمان بیرونی خود را برای سالیان متمادی نگه دارید، باید حداقل آنها را در جایی مناسب انبار کرده یا اینکه با روکش و کیسه پلاستیک از آنها محافظت کنید.

امیدوارم که در این پاییز و زمستان پیش رو این راهکارها به دردتان بخورد 

3 راه برای محافظت از مبلمان فضای باز در زمستان

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها