مبلمان فضای باز برای فضا های کوچک

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

پیدا کردن مبلمان مناسب فضای باز کوچک کار دشواریست ، با اینحال شرکت کنزی این امکان را برای شما فراهم کرده تا از بین محصولات این شرکت ، کالای مورد نظر خود را یافته تا با طراحی مناسب فضای باز خانه‌ی خود ، از حداکثر فضای باز خود بهره ببرید. ترکیبی درست با مقیاس های هوشمندانه میتواند به ایجاد فضاهایی برای سرگرمی در فضای باز ، استراحت و ناهارخوری با ظاهر مدرنی که دوست دارید کمک کند.

صندلی های سازگار با فضای باز کوچک

صندلی های تا شو : یک برد برای فضا های کوچک میباشند که به راحتی میتوان انها را جا به جا کرد.

صندلی های گرد : در فضای کوچک بیرونی امکان حرکت بیشتری به استفاده کننده میدهند به خصوص اگر قابلیت چرخش داشته باشند.

صندلی های بدون دسته : میتوانند با صرفه جویی در دو طرف فضای کاربردی بیشتری ارائه کنند.

کاناپه ویلایی کوچک

یک مبل کوچک می تواند جای دو صندلی را بگیرد و آن را به یک جایگزین راحت برای نشستن تبدیل کند. چنین مبلی با پشتی کوتاه ، دسته های باریک و عمق نسبتا کم از شلوغی بصری بیش از حد فضای شما میکاهد.

میزهای ناهار خوری و پاسیو در فضای باز کوچک

بجای میز های گوشه دار ، از میز های گرد یا میز هایی با گوشه های منحنی استفاده کنید که دارای پایه‌ای در وسط باشند. چنین میز هایی با امکان قرار دادن صندلی ها در زیر میز فضای بسیار کمی را اشغال میکنند.

شما میتوانید میز و صندلی باری را به عنوان ست ناهارخوری اصلی خود در نظر بگیرید ، در این صورت فضای بیشتر و کاربردی تری خواهید داشت.
برای بالکن یا فضای کوچک خود با رنگ ها و متریال روشن در ذهن مهمان وهم فضای بزرگ تر را ایجاد کنید. یکی از عوامل مهمی که باید رعایت کنید ، نورپردازی مناسب است. نورپردازی سبک باعث میشود فضای شما باز تر بنظر برسد.

میزهای بار در فضای باز کوچک

یک میز باری را کنار دیوار یا ریل بالکن قرار دهید تا فضای اطراف آزاد باشد. در نظر داشته باشید که میز مورد نظر حداقل تعداد پایه را داشته باشد تا فضای زیر میز خالی باشد. در عین حال میتوانید بدون استفاده از صندلی با استفاده از یک میز باری بلند دور هم جمع شوید و نوشیدنی بخورید.

صندلی بار برای فضای کوچک ویلا

حتما صندلی های بدون پشتی را در نظر بگیرید ، آنها میتوانند به راحتی زیر میز قرار بگیرند و ظاهر مدرنی به فضای شما ببخشند. برای استفاده بهتر از فضای مورد نظر ، از صندلی هایی استفاده کنید که پایه های باریکی دارند.

ذخیره سازی فضا و دکور در فضای باز کوچک

ترکیب کارایی وسایل در فضای کوچک کاری بسیار ضروری است. به همین دلیل شرکت کنزی میز هایی با چند کارایی تولید میکند. شما میتوانید میزی را انتخاب کنید که بتوان به صورت چندگانه از انها استفاده کرد.

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها