تاب های ریلکسی

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

حس کلاسیک صندلی گهواره‌ای ایوان را با حرکت آرامش بخش بانوج ترکیب کنید و چه چیزی به دست می آورید؟ تاب ریلکسی. تاب های ریلکسی، نیمکت هایی در فضای باز هستند که با زنجیر یا طناب از سازه بالایی، اعم از سقف ایوان یا پایه ای مستقل، آویزان شده اند. آنها به سرنشینان خود تکیه گاه محکم یک نیمکت کلاسیک ایوان را ارائه می دهند و در عین حال به آنها اجازه می دهند به آرامی در نسیم تاب بخورند. هیچ راهی بهتر از تاب ریلکسی برای لذت بردن از آب و هوای خوب در نزدیکی خانه وجود ندارد. در این راهنما، انواع تاب ریلکسی های موجود، از جمله نوع نصب و ظرفیت را به شما معرفی می کنیم.

انواع تاب های ریلکسی

تاب های ریلکسی را می توان بر اساس نوع نصب و ظرفیت آنها دسته بندی کرد. اندازه و توانایی تحمل وزن ایوان ویلای شما و همچنین اندازه خانه شما تعیین می کند که بهترین تاب ریلکسی برای شما کدام نوع است.

تاب های ریلکسی: روش های نصب

انواع تاب های ریلکسی

تاب ریلکسی معلق

همه تاب های ریلکسی آویزان هستند، اما فقط برخی از تاب های فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که مستقیماً از سقف بر روی ایوان آویزان شوند. این نوع تاب ریلکسی آویز با قاب یا پایه مخصوص به خود عرضه نمی شود. در عوض، از زنجیر یا طناب‌هایی آویزان می‌شود که مستقیماً به تیرچه‌هایی روی ایوان شما پیچ می‌شوند. این تاب های ریلکسی از آنجایی که به پایه ای حجیم نیاز ندارند، ظاهری تمیز و کم حاشیه دارند. آنها برای ایوان های کوچک کاملاً زیبا هستند.

تاب با استند ریلکسی

این تاب های دارای پایه یک سازه مستقل است که از یک قاب فراگیر و یک نیمکت آویزان که توسط زنجیر یا طناب آویزان شده است، تشکیل شده است. تاب های ایوان با پایه قطعاتی خیره کننده و همه کاره از مبلمان فضای باز هستند که می توانند تقریباً در هر جایی با زمین هموار قرار بگیرند. این تاب های ایوان می توانند بلافاصله زیبایی و کاربرد حیاط خلوت یا پاسیو شما را افزایش دهند. حتی برخی از آنها چتر یا سایبان‌های زیبای داخلی دارند تا سرنشینان خود را از آفتاب دور نگه دارند.

ظرفیت تاب های ریلکسی

تک نفره: هیچ چیز بهتر از داشتن پناهگاه شخصی نیست که بتوانید در آن استراحت کنید و در حالی که به آرامی در نسیم آرام تکان می‌خورید از یک فنجان قهوه یا نوشیدنی لذت ببرید. این بهترین راه برای استفاده از هوای خوب یا استراحت پس از یک روز طولانی است. یک تاب ریلکسی تک نفره می تواند آن پناهگاه شخصی باشد. جمع و جور و در عین حال راحت، این تاب ها برای ایوان های کوچک مناسب هستند. تاب های تک نفره می توانند وزنی بین صد تا سیصد کیلو را تحمل کنند. برای اینکه بفهمید یک تاب فضای باز می تواند چقدر وزن داشته باشد، با پشتیبانی ما در تماس باشید.

دو نفره: این تاب یک انتخاب ایده‌آل برای زوج هاست، تاب‌های ایوان دو نفره از نظر ظاهر و عملکرد کلاسیک هستند. این تاب ها آنقدر بزرگ نیستند که در یک ایوان کوچک حجیم به نظر برسند، اما هنوز به اندازه کافی بزرگ هستند تا صندلی های مورد نیاز ایوان شما را فراهم کنند. بسیاری از تاب های ایوان دو نفره دارای وزن بیش از سیصد کیلو هستند.

تاب سه نفره: اگر به دنبال تاب ریلکسی هستید که بتواند فضای بزرگی را پر کند و همزمان چند نفر را در خود جای دهد، تاب فضای باز سه نفره یک انتخاب عالی است. تاب های ایوان به طور متوسط ​​برای نگهداری سه نفر با قابلیت تحمل بار تقریباً ۳۵۰ کیلو طراحی شده اند. با این حال، تاب‌هایی با صندلی‌های بزرگ‌تر و ظرفیت‌های بالاتر الزامات سخت‌تری برای تیرچه‌های پشتیبانی دارند. به همین دلیل است که بسیاری از تاب های ایوان سه نفره دارای پایه های مخصوص به خود هستند که برای تحمل وزن سه سرنشین طراحی شده اند.

چهارنفره: بزرگ‌ترین تاب های ریلکسی موجود، تاب فضای باز چهار نفره به‌طور خیره‌کننده‌ای مجلل هستند. بسیاری از تاب های ایوان چهار نفره مبل مانند هستند، با کوسن ها و بالش های مناسب در فضای باز که راحتی و سبک ایوان را ارتقا می دهند. این تاب های ریلکسی که می توانند ۴۵۰ کیلو را تحمل کنند. به طور متوسط ​​برای خانواده ها و خانواده های متوسط ​​شگفت انگیز است. همانند تاب های ایوان سه نفره، تاب های ایوان چهار نفره نیز الزامات پشتیبانی سختی دارند. توصیه می کنیم با یک متخصص مشورت کنید تا بررسی کنید که سقف ایوان شما می تواند به اندازه کافی از تاب پشتیبانی کند.

ویژگی تاب های ریلکسی

تاب همراه با سایبان: اگر در حال مرور تاب فضای باز با پایه هستید و می خواهید تاب ایوانی با سایبان تعبیه شده باشد، تاب های ریلکسی با سایبان خریداری کنید. این تاب‌های ایوان دارای سایبان‌های جذابی هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر روی پایه‌های خود قرار می‌گیرند یا از بالای پایه‌هایشان امتداد می‌یابند تا به زیبایی سرنشینان خود را تحت الشعاع قرار دهند.

تاب های با کوسن: نیمکت های چوبی و تاب های ایوان زیبا هستند، اما بدون کوسن همیشه راحت ترین نیستند. اگر راحتی برای شما اولویت است، یک تاب ریلکسی با کوسن های همراه را انتخاب کنید. این کوسن‌ها معمولاً با پارچه‌های مقاوم در برابر آب و هوا روکش می‌شوند تا بتوانند در فضای باز بمانند.

تاب Bari

برای مشاوره و خرید تاب های ریلکسی شما میتوانید به شعب کنزی مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها