بهترین مبلمان برای اب و هوای مرطوب

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰
مبلمان-فضای-باز-برای-هوای-بارانی

هنگام طراحی حیاط خلوت خود، به راحتی می توانید خود را در حال استراحت در کنار استخر با یک نوشیدنی در دست در یک روز زیبای تابستانی مجسم کنید. با نزدیک شدن به فصول سردتر، ممکن است شروع به گذراندن زمان بیشتری در داخل خانه کنید، اما مبلمان باغی و ویلایی شما همچنان بیرون خواهد بود. به همین دلیل مهم است که هنگام انتخاب مبلمان فضای باز، تمام فصول را در نظر بگیرید، به خصوص اگر در یک منطقه بارانی با آب و هوای مرطوب زندگی می کنید. ما راهنمای متریال مناسب این نوع آب و هوا را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با دقت مبلمان مورد نظر خود را فراهم کنید.

مبلمان ویلایی آلمینیومی

مبلمان-المینیومی-برای-اب-و-هوای-مرطوب

آلومینیوم ریخته گری یکی از بهترین انواع مبلمان مقاوم دربرابر باران است. از آنجایی که آلمینیوم زنگ نمی‌زند، آن را به یک ماده عالی برای استفاده در فضای باز تبدیل کرده است. همچنین یک ماده نسبتا سبک وزن است، بنابراین در صورت تمایل به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. بعلاوه، مبلمان باغی آلومینیومی دارای ظاهر و احساس مدرن و امروزی است که افزودنی عالی برای هر پاسیو خواهد بود.

مبلمان حصیری

اگر اهل ظاهر متالیک نیستید، مبلمان حصیری گزینه عالی دیگری برای مبلمان پاسیو ضد باران است. این ماده سبک وزن که به آن مبلمان رزین بافت نیز گفته می شود، به طور طبیعی در برابر آب و هوای مرطوب مقاوم است و ماندگاری طولانی دارد. بافت رزینی از بافت الیاف مصنوعی ساخته شده است که روی یک قاب فلزی پیچیده شده است و آن را نسبت به حصیر سنتی بادوام تر می‌کند. همچنین علاوه بر باران در برابر نور خورشید و رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد. مبلمان حصیری به مراقبت کمی نیاز دارد و آن را به یکی از بهترین انواع مبلمان فضای باز برای باران تبدیل می کند.

مبلمان-حصیری-ضد-آب

مبلمان باغی چوبی

مبلمان چوبی پاسیو یکی دیگر از گزینه های عالی برای هوای بارانی است. مبلمان از جنس چوب دارای ظاهری کلاسیک است که به خوبی با تمام طرح های منظره سازگار است. در حالی که انواع مختلفی از چوب وجود دارد که برای ساختن نیمکت ها، میزها و صندلی های زیبا استفاده می‌شود، چوب های خاصی نسبت به چوب های دیگر در برابر باران مقاوم تر هستند. ساج بادوام ترین است، در حالی که اقاقیا و سدر مقاومت زیادی در برابر آب و هوای مرطوب دارند. استفاده از درزگیر برای کمک به جلوگیری از آسیب آب مهم است، اما با مراقبت مناسب، مبلمان چوبی باغی می‌تواند بهترین مبلمان برای اب و هوای مرطوب باشد.

____________

هنگام طراحی حیاط خود، انتخاب ست مبلمان مناسب به ایجاد یک محیط خاص کمک می کند. فرقی نمی‌کند به ظاهری مدرن و مرتب علاقه‌مند باشید یا به یک حس کلاسیک و خانگی علاقه‌مند باشید، گزینه‌های زیادی برای مبلمان باغی وجود دارد که متناسب با هر سبکی باشد. با این حال، برنامه ریزی برای تمام فصول، به ویژه فصول بارانی، مهم است تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که میز و صندلی هایتان در برابر آب و هوا مقاوم هستند. انتخاب یکی از موادی که در بالا لیست کردیم به طراحی حیاط خلوت شما در آینده کمک می‌کند. در آخر این شمایید که باید بهترین مبلمان برای اب و هوای مرطوب محل زندگی خود را انتخاب کنید.

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها