با انواع مبلمان فضای باز آشنا شوید

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

در حال حاضر که شما درک مناسبی از نوع چوب و مواد مورد استفاده در مبلمان در فضای باز پیدا کردید، نگاهی به انواع مبلمان فضای باز در دسترس بیاندازید و تعیین کنید کدامیک می تواند متناسب با فضای شما باشد:

مجموعه های ناهارخوری

اگر شما به غذاخوری در فضای باز علاقه دارید، می توانید در مجموعه های ناهارخوری سرمایه گذاری کنید. مجموعه های ناهارخوری شامل میزهای سنتی پیک نیک با چتر و سایه بان می باشند تا از شما در برابر نور خورشید در روزهای آفتابی محافظت کنند. اگر به دنبال گزینه ای رسمی تر هستید، می توانید یک میز و مجموعه ای از صندلی های از جنس polywood خریداری کنید.

گلایدر

شاید شما علاقه مند به صرف یک بعدازظهر آرام در حیاط خلوت خود باشید؛ در حالی که مشغول خواندن یک کتاب بوده یا به نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه بپردازید. در این صورت، یک گلایدر به همراه میز متصل به آن به شما اجازه می دهد به آرامی به عقب و جلو حرکت کنید و لذت ببرید. میز متصل به آن، امکان صرف یک میان وعده یا نوشیدنی را برای شما فراهم می کند. شما همچنین می توانید یک لامپ یا شمع بر روی میز قرار دهید تا پس از غروب خورشید نور کافی را برای شما ایجاد کند.

میزهای جانبی

میزهای جانبی می توانند محیط فضای باز شما را بسیار کارآمدتر کنند. اگر شما قصد برگزاری یک دور همی و یا یک پیک نیک را دارید، این میزها به مهمانان اجازه می دهند تا نوشیدنی یا غذای خود را هنگامی‌که مشغول صحبت کردن یا رقصیدن هستند بر روی آنها قرار دهند. شما همچنین می توانید شمع یا لامپ هایی را در کنار اجسام تزئینی کوچک مانند گلدان های کوچک بر روی میز خود قرار دهید. اگر فضای باز شما یک جلوه نیمه کاره دارد، از میزهای جانبی استفاده کنید و خواهید دید که حس یکپارچگی را در آن ایجاد خواهد کرد.

Chaise Lounge (صندلی تخت شو)

اگر یک استخر دارید، این صندلی ها یک محل عالی برای دراز کشیدن و استراحت را برای شما فراهم می کنند. این صندلی ها همچنین یک گزینه عالی برای آفتاب گرفتن یا صرف اوقات فراغت در خارج از منزل شما هستند.

لوازم جانبی

ظاهر نهایی را فراموش نکنید. جزئیاتی مانند پنجره ها و گیاهان می توانند به شما کمک کنند زیبایی فضای خود را افزایش دهید.

مراقبت از انواع مبلمان فضای باز شما

مراقبت از انواع مبلمان فضای باز طول عمر آن را افزایش خواهد داد و ظاهر آن را برای مدتی طولانی جدید و با طراوت حفظ خواهد کرد. شما مجبور نیستید از محلول های تمیزکاری گران قیمت و تجهیزات پیچیده برای مراقبت از مبلمان فضای باز خود استفاده کنید. در واقع، در بسیاری از موارد، ساده ترین روش ها اغلب کارآمدتر هستند.

به عنوان مثال، برای تمیز نگه داشتن مبلمان چوبی و Polywood تنها به مقدار کمی صابون و آب گرم و یک سطل نیاز دارید، سپس با استفاده از یک اسفنج یا پارچه مبلمان خود را پاک کنید. بعد از تمیزکاری، آن را کاملا با آب بشویید.

اگر مبلمان چوبی شما دارای لکه هایی است که به سختی حذف می شود یا زنگار خاکستری بر روی سطح آن به وجود آمده است و شما می خواهید رنگ اصلی را به مبلمان خود بازگردانید، می توانید لایه بالایی مبلمان را با استفاده از سمباده بزدایید.

به عنوان یک لایه اضافی محافظ در برابر نور خورشید یا آب شما می توانید سطح مبلمان خود را هنگامی‌که از آن استفاده نمی کنید، بپوشانید. همچنین یک ایده خوب این است که در فصل زمستان آن را به داخل خانه بیاورید تا در برابر یخبندان و برف محافظت شود.
مبلمان چوب در فضای باز خود را از می توانید از کنزی خریداری کنید.

اگر آماده زیباسازی فضای باز خود برای استفاده در بهار، تابستان و اوایل پاییز هستید؛ به گزینه های مبلمان در فضای باز ما نگاهی بیندازید. مبلمان ما ساخته شده از چوب سرو و چوب های polywood می باشند و هر قطعه از آنها به دست سازندگان حرفه ای تولید شده است. اگر می خواهید تابستان خود را در حیاط خلوت یا استخر خود صرف کنید؛ امروز یک مشاوره سفارشی از کنزی دریافت کنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها