انواع تخت استخری و تخت آفتاب

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

ما انواع تخت استخری و تخت آفتاب را به عنوان وسیله‌ای تعریف می کنیم که برای آرامش ۱۰۰٪ طراحی شده است. آنها قطعه ایده آلی برای قرار دادن در کنار استخر، در پاسیو باغ، بر روی سکو و ایوان، بالکن یا حتی در ساحل هستند.

تخت آفتاب ها از مواد مختلف، از جمله چوب، پلاستیک، یا فلزات مانند آلومینیوم ریخته‌گری شده مرغوب ساخته شده‌اند، یا به‌عنوان چارچوبی در همه این مواد به همراه یک پارچه یا پارچه مشبک مصنوعی ساخته شده‌اند.

طراحی کلاسیکی که ما ایجاد کرده‌ایم دارای ساختار فلزی جامد با تکیه‌گاه‌های اسکرول، چرخ‌ها برای سهولت حرکت، و یک تکیه‌گاه قابل تنظیم است که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف آن را تنظیم کنید.

تخت آفتاب کرل تخت استخری محصولی وارداتی میباشد که توسط شرکت کنزی به فروش میرسد . این تخت با بهترین متریال 
ساخته شده است.

انواع متریال تخت آفتاب

صندلی آفتابگیر که معمولاً به عنوان تخت آفتاب یا تخت استخری نیز شناخته می شود، تاریخچه برجسته ای دارد که به قرن ها قبل برمی گردد. ریشه آن را می توان تمدن های باستانی که در مصر، یونان و روم، جایی که مردم برای اهداف استراحت و تفریح ​​بر روی انواع مختلف «تخت» در فضای باز استفاده می‌کردند دانست.

امروزه، صندلی‌های مدرن در طرح‌ها، سبک‌ها و متریال‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

۱.تخت آفتاب چوبی

صندلی‌های آفتاب‌گیر چوبی اغلب از چوب ساج، سرو یا سایر چوب‌های سخت ساخته می‌شوند، صندلی‌های چوبی به دلیل سبک و دوام خود شناخته می‌شوند. آنها اغلب دارای طرحی باریک هستند و برای راحتی بیشتر دارای کوسن هایی هستند.

۲.تخت راحتی حصیری

صندلی های حصیری به دلیل ظاهر مدرن شیک خود محبوب هستند و همچنین اغلب با کوسن یا بالش برای راحتی بیشتر عرضه می شوند. اکثر مواردی که به فروش می‌رسند اکنون از یک رزین مصنوعی پلی‌اورتان ساخته می‌شوند که سبک، بادوام و مقاوم در برابر آب است.

۳.تخت استخری فلزی

صندلی های آفتابگیر فلزی معمولا از آلومینیوم ریخته گری یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند. رنگ خاص این محصولات محافظت بیشتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کنند. اینها از آلومینیوم ریخته‌گری‌ شده‌ای ساخته می‌شوند که سبک وزن و بادوام هستند و نگهداری آنها آسان است.

۴.تخت آفتاب رزینی

صندلی های رزینی از مواد مصنوعی مانند پلی اتیلن (PE) یا پلی فنیلن اتر (PPE) ساخته شده اند. آنها سبک وزن هستند، به راحتی تمیز می شوند، در برابر آب مقاوم هستند و در رنگ ها و سبک های متنوعی عرضه می شوند.

۵.تخت استخری پارچه‌ای

بسیاری از صندلی‌های آفتاب‌گیر اغلب دارای یک قاب ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ یا آلمینیوم ریخته‌گری شده به همراه صندلی و تکیه‌گاهی ساخته‌شده از پارچه مشبک تنفسی هستند. این ماده در برابر آب و هوا مقاوم است، به سرعت خشک می شود و به راحتی تمیز می شود و آن را به گزینه ای کاربردی و راحت برای استراحت در فضای باز تبدیل می کند.

انواع مختلف تخت استخری و تخت آفتاب

چندین طرح یا انواع مختلف صندلی‌های آفتاب‌گیر برای خرید در فروشگاه و آنلاین وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را متناسب با نیازها و خواسته‌های مختلف ارائه می‌دهند.

۱.تخت تاشو

صندلی های آفتابگیر تاشو برای سهولت در نگهداری و حمل و نقل طراحی شده اند. آنها معمولا دارای یک قاب جمع شونده هستند که از فلز سبک وزنی مانند آلومینیوم ساخته شده است و اغلب با یک صندلی پارچه ای یا مشبک جفت می شوند.

۳.تخت آفتاب دو نفره

صندلی های دو نفره به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی دو نفر را در خود جای دهند. آنها فضای نشیمن وسیع تری دارند و اغلب دارای پشتی های قابل تنظیم مشترک یا جداگانه هستند.

۴.تخت استخر بادی

صندلی های بادی قابل حمل هستند و به راحتی نصب می شوند. آنها را می توان با هوا باد کرد و اغلب از مواد بادوام مانند نایلون یا PVC ساخته می شود. صندلی های بادی برای کمپینگ، سفرهای ساحلی یا استراحت در کنار استخر عالی هستند.

تخت آفتاب شناور

صندلی های شناور برای استفاده در آب، مانند استخرها یا دریا طراحی شده اند. آنها معمولاً از مواد شناور ساخته می شوند و اغلب دارای جا لیوانی داخلی یا نشیمنگاه مشبک رزینی هستند.

تخت آفتابی قابل تنظیم

صندلی‌های قابل تنظیم مانند سبکی که در اینجا در کنزی به فروش می‌رسانیم به کاربران امکان می‌دهد موقعیت صندلی خود را برای حداکثر راحتی شخصی‌سازی کنند. آنها اغلب دارای چندین موقعیت دراز کشیدن هستند و ممکن است دارای ویژگی هایی مانند دسته و چرخ برای راحتی و جابجایی آسان باشند.

۷.تخت راحتی Day Bed

تخت راحتی (Day Bed) یک مبلمان بزرگتر در فضای باز است که برای آرامش و راحتی در محیط باغ یا پاسیو طراحی شده است. آنها معمولاً شبیه یک مبل یا تخت بزرگ و مجلل هستند و اغلب با کوسن ها و بالش های نرم برای راحتی بیشتر همراه هستند. همچنین در بسیاری از طرح‌های مدرن، سایبان یا نوعی سایه‌انداز بالای سر برای محافظت در برابر نور خورشید محبوب است.

تخت آفتاب استخری کورل . تخت سبک تخت راحت مقاوم در برابر عوامل طبیعی همچون باد و باران و اشعه خورشید . تخت آفتاب استخری وارداتی

شما میتوانید انواع تخت استخری را از شعب کنزی خریداری نمایید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها