گرمای لذت بخش در زمستان با هیتر فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

هیتر فضای باز و بخاری حیاط در زمستان

در حالی که تابستان یک زمان عالی برای لذت بردن از فضای باز است، اما فصل زمستان جذابیت های خاص خود را دارد. در برخی از نقاط کشور، شما هنوز هم می توانید از فضای باز خارج از منزل خود لذت ببرید زیرا تفاوت چندانی با دیگر فصول ندارد.

با این حال، حتی اگر شما در منطقه ای هستید که پوشیده از برف نیست، بسیاری از افراد همچنان با مشکلاتی برای استفاده از فضای حیاط و باغ خود روبرو هستند و قادر به لذت بردن از حیاط مخصوص خود به خاطر سرمای بیش از حد نیستند.

زمستان همچنین یک حس راحتی با خود به ارمغان می آورد که با نوشیدن یک جرعه شکلات داغ و یا یک فنجان قهوه در حالی که در حیاط خود نشسته اید و با گرمای بخاری حیاط احاطه شده اید و یک پتو بر دوش خود دارید همراه است در حالی که می توانید از هوای سرد محیط اطراف خود در کنار گوش دادن به صدای باران و یا تماشای برف لذت ببرید.
با یک هیتر فضای باز قابل حمل، شما هنوز هم می تواند بدون اینکه از سرما رنج ببرید، از فضای باز خانه خود باغ و حیاط لذت ببرید.

یک گرمکن و هیتر فضای باز قابل حمل چیست؟

یک گرمکن حیاط قابل حمل یک بخاری کوچک قابل حمل است که معمولا با برق کار می کند و شما را قادر به استفاده از بخاری خود در فضای باز می کند، شما به راحتی می توانید از بخاری خود در فضای محصور و سرپوشیده استفاده کنید. حتی اگر سقف محل موردنظر شما باز باشد، این دستگاه به خوبی شما و محیط را گرم نگه می دارد.

گرمای لذت بخش در زمستان با هیتر فضای باز

در یک فضای بسته ، شما حس خواهید کرد که یک گرمکن فضای آزاد قابل حمل گرمای بسیار بیشتری نسبت به محیط های باز در اختیار شما قرار می دهد – هر چند بخاری های قابل حمل توانایی کار کردن در هر دو محیط را دارند.
هیتر های فضای باز قابل حمل بسیار ارزان هستند و می توانید با یک قیمت معقول آنها را خریداری کنید و بهره بیشتری از فضای بیرون از منزل خود ببرید.

این دستگاه چگونه کار می کند؟

در حالی که بسیاری از صاحبان خانه به طور سنتی بخاری فضای باز رومیزی را انتخاب می کنند، همچنین گزینه بخاری ایستاده و قابل حمل نیز در دسترس می باشد که به طور معمول در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. بخاری های ایستاده و قابل حمل بزرگتر بوده، حدود ۹۵ اینچ ارتفاع دارند و قوی تر از بخاری های رومیزی می باشند. اما بخاری رومیزی، از آنجا که سبک تر و کوچکتر هستند، بسیار آسان تر می توانند به مکان های مختلف حمل شوند.

اما قبل از تصمیم گیری برای خرید هیتر فضای باز ، زمانی را صرف خواندن ویژگی های آن کنید تا متوجه شوید کدام یک برای شما مناسب تر هستند و متوجه شوید آنها چگونه کار می کنند و در چه موقعیت هایی قابل استفاده می باشند:

منبع انرژی ، بخاری های حیاط و باغ به گونه ای ساخته شده اند که با یکی از سه نوع سوخت مختلف زیر تغذیه شوند: پروپان، گاز طبیعی، یا برق. گاز طبیعی برای بخاری های ثابت دائمی استفاده می شود. پروپان، به راحتی در مخازنی عرضه می شود که اجازه می دهد تا بخاری را به مکان موردنظر خود حمل کنید. بخاری های مادون قرمز که اغلب با برق کار می کنند، گاهی اوقات توسط گاز طبیعی تغذیه می شوند.

بخاری های ثابت بخاطر اینکه دارای خطوط گاز طبیعی متصل به خود هستند بسیار سودمند می باشند، بنابراین شما به مخزن هایی برای جایگزینی یا پر کردن نیاز نخواهید داشت. اگر شما قصد حمل بخاری به مکان های مختلف را دارید، شما به یک مدل پروپان قابل حمل نیاز دارید. بخاری های قابل حمل می توانند به دو صورت ثابت یا مدل های رومیزی در دسترس باشند.

بخاری ایستاده اغلب قدرتمندتر از بخاری های رومیزی می باشند و بنابراین می توانند برای فضای های بزرگتر مورد استفاده قرار بگیرند. برخی هیتر ها دارای یک دماسنج هستند که شما می توانید برای تنظیم درجه حرارتی که دوست دارید از آنها استفاده کنید. اکثر آنها هنگامی که به دمای تنظیم شده می رسند، به طور خودکار خاموش می شوند.

گرمای لذت بخش در زمستان با هیتر فضای باز

ایمنی ،  بسیاری از بخاری های پاسیو قابل حمل مجهز به دکمه خاموش شدن اتوماتیک هستند که پس از اینکه مدتی کار کردند یا اگر بخاری توسط چیزی مسدود شده باشد یا با یک شیء برخورد کند، به طور خودکار خاموش می شوند. یک بخاری قابل حمل که دارای این قابلیت ها است باعث کاهش خطر آتش سوزی توسط بخاری می شود.

این ویژگی ایمنی به خصوص اگر شما حیوانات خانگی و یا کودکی در خانه دارید بسیار مفید و کاربردی می باشد.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها