راهنمای خرید مبلمان فضای باز و پاسیو

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

چیزهایی که هنگام خرید مبلمان فضای باز باید در نظر گرفت

آیا مبلمان متناسب با منطقه فضای باز که از آن استفاده می شود است؟ یک پاسیو یا حیاط کوچک میتواند توسط گروههای بزرگ مبلمان محدودتر شود. برعکس، یک عرشه بزرگ با مبلمان بزرگتر بهتر می شود.

آیا تعداد مبلمان فضای باز متناسب با تعداد نفراتی که از آنها استفاده می کنند می باشد؟ در نظر بگیرید که معمولا چه کسانی از مبلمان فضای باز استفاده می کنند. آیا شما برای میهمانی و دورهمی های دوستانه برنامه ریزی می کنید؟ صندلی های فلزی یا رزروی قابل انبار در یک فضای کوچک ذخیره می شوند که همیشه آماده برای مهمانی و دورهمی های خانوادگی می باشد.

آیا سبک ها و رنگ های مبلمان فضای باز را با خانه خود ترکیب می کنید؟ در صورت تزئین، حیاط یا پاسیو خود را تحت پوشش قرار دهید. مبلمان فضای باز در بسیاری از سبک ها، از روستایی تا مدرن موجود است.

رنگ کوسن ها و روبالشتی ها را به گونه ای انتخاب کنید که سرزندگی و شادابی را مطابق سلایق شما برایتان به ارمغان بیاورد.

ساخت قاب مبلمان فضای باز

آلومینیوم سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی است. آلومینیوم با دوام و سخت، می تواند در برابر استهلاک مقاوم باشد. روکش ها به خوبی به آلومینیوم می چسبند، که عامل مهمی است به ویژه زمانی که شما در نظر دارید مبلمان باغی ویلایی را در معرض رطوبت و شرایط آب و هوایی سخت قرار دهید. طیف وسیعی از رنگ ها و روکش ها وجود دارد.

فولاد سنگین تر و قوی تر از آلومینیوم است اما سنگین تر از آهن نیست. مبلمان باغی ویلایی با قاب فولادی بسیار بادوام هستند.

آهن قوی ترین و سنگین ترین مبلمان باغی ویلایی فلزی است و مطمئنا از بین نمی رود. فریم های آهنی صندلی برای راحتی نیاز به کوسن دارند. از آنجا که آهن در برابر زنگ زدگی ممکن است تخریب شود، ممکن است نیاز به رنگ آمیزی های مکرر دارد.

چوب درخت خیزران (راتان) مناسب برای استفاده در محیط داخلی و یا در فضای باز است، و این نوع مبلمان فضای باز درخت خیزران (راتان) را به یک انتخاب عالی برای اتاق سالنها ، حیاط ، عرشه و یا پاسیو تبدیل می کند. چوب درخت خیزران (راتان) بهترین ترکیب با کوسن را دارد.

چوب یک جایگزین طبیعی برای فلز یا پلاستیک است. مبلمان فضای باز چوبی به طور معمول نیاز به نگهداری بیشتر برای محافظت در برابر عناصر دارند. سدر و ساج انتخاب بسیار خوبی هستند، زیرا آنها به طور طبیعی در مقابل پوسیدگی و حشرات مقاوم هستند.

پلاستیک (یا رزین) ارزان، سبک وزن، آسان برای تمیز کردن و با دوام است. صندلی های رزین به صورت دلخواه شکل داده می شوند و می توانند با یا بدون کوسن ها استفاده شوند.

مجموعه مبلمان فضای آزاد رستورانی

مجموعه مبلمان های رستورانی برای فضاهای کوچک مانند بالکن، پاسیو آپارتمان و برای صبحانه استفاده می شود و با اکثر مواد ساخته می شوند.

با استفاده از یک مجموعه کلاسیک آهنی برای ایجاد یک نگاه کلاسیک و یا یک مجموعه کوسن دار برای راحتی بیشتر استفاده کنید. مجموعه مبلمان فضای باز رستورانی در اندازه استاندارد و بالکنی عرضه می شوند و صندلی ها می تواند با بالشتک های تزئینی پوشیده شود.

مجموعه های ناهارخوری راه برای لذت بردن از وعده های غذایی فراهم می کنند. مجموعه های پنج تا نه نفره در دسترس برای استفاده دوستان و خانواده است. اگر فقط و فقط به یک میز بزرگ نیاز دارید، به دنبال یک میز ناهار خوری قابل گسترش باشید. صندلی های روکش دار و یا چوبی به راحتی مجموعه های غذاخوری در داخل خانه هستند.

مجموعه مبلمان های گفتگویی ، راحتی اتاق نشیمن شما را در فضای باز فراهم می کند. یک جفت صندلی گفتگویی با یک میز کوچک، یک منطقه نشیمن خوب را در جلوی یا پشت حیاط شما بوجود می آورد.

مجموعه مبلمان های فضای باز مدولار را می توان بسته به این مناسبت به تنظیمات مختلف گروه بندی اضافه کرد و آنها را برای تفریح عالی تر دسته بندی کرد.

سبک های صندلی در مبلمان

صندلی های کوسن و لنگه ای دو انتخاب اصلی صندلی هستند و می توانند به عنوان صندلی های ناهار خوری کار کنند. گزینه های صندلی های راحتی و بافته شده راحت هستند و یا با یک کوسن و در کنار یک میز کوچک کار می کنند.

اگر میخواهید پشتیبانی اضافی یا فقط پاپ رنگی داشته باشید، کوسن های صندلی تزئینی برای همه نوع صندلی موجود است. صندلی ها دارای پشتی بالا، میانی یا پایین هستند و صندلی های زیادی نیز در اندازه های کودکان وجود دارد.

قطعات لوازم جانبی فراتر از طرح سنتی اتاق نشیمن است که مجموعه صندلی های گفتگو، عروسک ها و مبل های سفارشی را ارائه می دهند و تمام امکانات و راحتی اتاق های داخل سالن را در فضای باز فراهم می کنند. برای کسب نهایت آرامش، اقامتگاه خود را به یک کلبه تبدیل کنید.

کوسن و لوازم جانبی دیگر مبلمان فضای آزاد

کوسن به شما اجازه می دهد که ظاهر مبلمان فضای باز خود را بدون تغییر کامل قطعه تغییر دهید. به دنبال کوسن های ضد آب، قابل شستشو و مقاوم در برابر سایش و از بین رفتن رنگ باشید.

مواد از پارچه پنبه ای تا پلی استر و یا پوشش PVC تشکیل می شوند. اطمینان حاصل کنید که اندازه کاسه مناسب با سبک صندلی شما باشد.

چتر و سایبان ها، کلاه فرنگی ها و صنوبر ها یک نگاه دینامیک ایجاد می کنند و در عین حال از فضای باز لذت می برید. ترکیب میزها و چتر و سایبان های خود را با درنظرگرفتن جمع کردن پاسیو یا بالکن انتخاب کنید.

میزها با گزینه های شیشه ای، کاشی، چوبی یا فلزی به شما عرضه می شوند، بنابراین شما می توانید سطحی را انتخاب کنید که بهترین تناسب با نیاز شما در انتخاب مبلمان فضای باز را داشته باشد.

فرش ها، گرمایش در فضای باز و انواع مختلفی از لوازم جانبی دکوراسیون در فضای باز را فراموش نکنید تا به فضای زندگی در فضای باز آرامش و زیبایی نهایی بیفزاید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها