تفاوت مبلمان باغی و مبلمان خانگی

ارسال شده در: دسته‌بندی نشده | ۰

همانطور که می بینید، مبلمان در زندگی ما بسیار ضروری است، به خصوص اگر صاحب کسب و کار هستید. ما می توانیم آن را در هر زمان و از هر مکانی ببینیم. علاوه بر این، مبلمان خانه‌ها، مشاغل، خیابان‌ها و پارک‌های ما را در میان مکان‌های دیگر تزئین می‌کنند. با این حال، آیا می دانستید که دو نوع مبلمان وجود دارد: مبلمان داخلی و مبلمان فضای باز؟

در اینجا، تفاوت های اصلی بین مبلمان داخلی و مبلمان فضای باز را مورد بحث قرار خواهیم داد. بنابراین، چه چیزی یک مبلمان را برای استفاده در فضای باز مناسب تر از استفاده داخلی می کند؟ میزها و صندلی‌های فضای باز برای زنده ماندن در باران، آفتاب و هوای سخت خوب هستند.

ثانیاً، مبلمان فضای باز ممکن است بر خلاف مبلمان داخلی، بدون محو شدن در زیر نور خورشید رها شوند. ساختار مبلمان از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ماده جامد است و زنگ نمی زند. بنابراین، برخلاف مبلمان داخلی که به راحتی در معرض آب، گرما و نور مستقیم خورشید قرار می گیرند، ممکن است با خیال راحت از آن استفاده کنیم.

اگر صاحب کسب و کار هستید، ممکن است به مبلمانی برای دفتر یا فروشگاه خود نیاز داشته باشید. برای دریافت نکات و توصیه هایی که به شما در انتخاب مبلمان مناسب کمک می کند به خواندن ادامه دهید. چه به دنبال مبلمان برای فروشگاه، دفتر یا خانه خود باشید، موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب به آنها فکر کنید.

عملکرد و موارد استفاده

هنگامی که صحبت از تنظیمات داخلی می شود، راحتی در لیست اولویت های آن قرار دارد. مردم بیشتر وقت خود را در داخل خانه می گذرانند، بنابراین مبلمان باید طوری طراحی شوند که تا حد امکان راحت باشند.

به عنوان مثال، اگر یک کافی‌شاپ دارید، فضاهای داخلی با اندازه‌های مختلف می‌توانند هنگام انتخاب مبلمان داخلی مناسب، خرابی ایجاد کنند. وقتی تصمیم می گیرید کدام مبلمان را در یک کافی شاپ قرار دهید، میزها و صندلی ها باید به هر مشتری پاسخ دهند. برای خریداران معمولی که به دنبال یک غذای سریع هستند، صندلی های غذاخوری ایده آل هستند، در حالی که یک صندلی راحتی برای مشتریانی که می خواهند استراحت کنند و از یک قهوه لذت ببرند ایده آل هستند.

چهارپایه ها برای کسانی که می خواهند دنیا را از روی میز پنجره تماشا کنند نیز مناسب است. بیشتر مبلمان شما باید صندلی ناهارخوری و میز کافی شاپ باشد، اما یک مبل و یکی دو صندلی راحتی دور یک میز یکنواختی را از بین می برد و فضایی راحت ایجاد می کند.

در مقایسه با روندهای قبلی، رستوران های بیشتری با بهبود فضای داخلی خود، تجربه غذاخوری چند بعدی را انتخاب می کنند. اولین قرارها یا صبحانه های یکشنبه با خانواده همیشه می توانند از یک وعده غذایی در فضای باز سود ببرند.

با این حال، رستوران‌های فضای باز اکنون صندلی‌ها و امکانات بیشتری مانند تله‌های حشرات، سقف‌های ضدآب، صندلی‌های راحت و امکانات بهبودیافته را فراهم می‌کنند.

بنابراین، اگر یک کافه یا رستوران در جایی قرار دارد که برای صرف یک وعده غذایی در فضای باز گرم است، مبلمان باید بتواند در مقابل عناصر مقاومت کند. مشتریان زمان زیادی را در پاسیو یا پیاده رو خود می گذرانند، بنابراین نیاز به مبلمان دارند تا بخشی از کل تجربه باشند.

ممکن است داخل خانه یا بیرون باشد و باید در نظر داشته باشیم که مبلمان باید برای مدت طولانی دوام داشته باشد. باید بهترین هر دو دنیا را به شما بدهد: دوام و زیبایی. و بیایید طرح های باورنکردنی آنها را فراموش نکنیم، که جذابیت بیشتری را به هر خانه یا محیط کاری می بخشد.

متریال مورد استفاده در مبلمان باغی و مبلمان خانگی

انتخاب مواد مناسب برای مبلمانی که برای خانه یا کسب و کار خود استفاده می کنید ضروری است، و اینکه برای داخل خانه یا خارج از منزل باشد تفاوت زیادی ایجاد می کند. مطمئن شوید که مواد خود را می شناسید تا مبلمان عالی به نظر برسد و برای مدت طولانی دوام بیاورد. در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از اصلی‌ترین مواردی که باید هنگام انتخاب مواد برای هر مبلمان داخلی و خارجی در نظر بگیرید، خواه ساخت آن به سفارش، ساختن خودتان یا خرید آن از شخص دیگری است.

متریال مبلمان خانگی

وقتی صحبت از مبلمان داخلی به میان می‌آید، می‌توانید مبلمانی از تمام موادی که می‌خواهید داشته باشید، زیرا برخلاف مبلمان فضای باز، نیازی به مقابله با آب و هوا ندارد. همچنین می‌توانید با افزودن کوسن‌ها و تزئیناتی که در اثر باران یا باد خراب نمی‌شوند، مبلمان داخلی خود را برای مشتریان و مهمانان خود بسیار شیک‌تر و سازگارتر نشان دهید.

به عنوان یک امتیاز، اگر از موادی مانند چوب ساج یا کاج برای مبلمان داخلی خود استفاده می کنید که نیاز به مراقبت دارد، نیازی نیست که تقریباً به اندازه بیرون از خانه تعمیر و نگهداری انجام دهید.

متریال مبلمان باغی

  • آهن فرفورژه: این آهن این روزها بیشتر و بیشتر طرفدار پیدا می کند، مخصوصا برای مبلمان کافه های فضای باز. می توان از آن برای ساخت مبلمان ظریف، بادوام و محکم استفاده کرد. مبلمان فرفورژه کمی سنگین‌تر از انواع دیگر هستند، اما اگر در منطقه‌ای با بادهای شدید زندگی می‌کنید، ممکن است ایده خوبی باشد که مبلمان کمی محکم‌تر داشته باشید.
  • مبلمان باغی چوبی: چوب به دلایل زیادی یکی از بهترین مواد برای مبلمان فضای باز است. ظاهر طبیعی و طیف گسترده ای از سبک ها آن را به یک انتخاب رایج تبدیل کرده است. ماندگاری طولانی دارد، مراقبت از آن آسان است و دارای روغن های طبیعی است که از خراب شدن یا پوسیدگی آن جلوگیری می کند. برخی از محبوب ترین انواع مبلمان چوبی میز ناهار خوری چوب ساج، میز ناهار خوری چوب کاج، میز ناهار خوری بلوطی و میز سرو روستایی هستند. اینها همچنین مبلمان داخلی عالی می سازند، اما شما باید از آنها مراقبت کنید.
  • مبلمان باغی حصیری: حصیری برای مبلمان فضای باز بسیار عالی است زیرا سبک است، ظاهری زیبا دارد، می تواند در داخل یا خارج از خانه استفاده شود و معمولاً از عصا، بامبو یا چوب خیزران ساخته می شود که برای محیط زیست بهتر است.
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها