مزایای استفاده از هیتر در فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

خوبی های استفاده از گرمکن هیتر در فضای باز

اگر شما یک خانه یا یک اداره با یک تراس و حیاط دارید، یک بخاری در داخل آن یکی از لوازم جانبی مناسب برای اضافه کردن برای ایجاد راحتی و گرما در فضای باز شما در شبها شیک و زیبا خواهد بود.

اگر شما از دوستان و خانواده خود برای یک شب سرگرم کننده میزبانی کنید و یا به فکر یک رویداد شبانه در بار، رستوران و یا سایر مکان ها هستید، بخاری های داخل سالن خصوصی مزایای زیادی را برای مالکان خانه و کسب و کار ارائه می دهند.همچنین میتوانید با چتر و سایبان خود را از برف و باران محفوظ نمایید.

حیاط و تراس  یک مکان عالی برای پخت و پز و سرگرمی مهمانان در یک فضای آرامش بخش است. استفاده از یک سیستم گرمایش اتاق در فضای باز میزان جذابیت و سرگرم کننده بودن فضای شما را گسترش داده و به شما اجازه می دهند از تراس یا دیگر فضاهای باز برای چند ماه اضافی در طول سال لذت ببرید.

هیتر در فضای باز با استفاده از بخاری فضای باز ، گزینه های مختلفی برای قرار دادن چند منظوره، چند گزینه مختلف سوخت و مجموعه ای از طرح های شیک را ارائه می دهند. گزینه های سوخت برای گرمایش فضای باز شما شامل پروپان، گاز طبیعی و برق است.

گرمکن ها در فضای باز میزان استفاده از فضای شما را گسترش می دهند.

بخاری هایی که از برق  استفاده می کنند، در مدل های رومیزی و قابل حمل، پایه دار و آویزان از سقف یا دیوار موجود می باشند. بخاری های استفاده کننده از گاز طبیعی کمی دائمی تر هستند و در مدل های ایستاده، زمینی و آویزان در دسترس هستند.
بخاری های فضای باز برای استفاده در خارج از خانه ایمن هستند
بخاری های خانگی در فضای باز، پیشگام در ایجاد استانداردهای ایمنی هستند.

بخاری های داخلی دودهای مضر و سمی تولید نمی کنند و پایه این بخاری ها خنک باقی می مانند تا تهدیدی برای حیوانات خانگی و فضای اطراف آنها وجود نداشته باشد. تنها بخشی از واحد گرمایش در فضای باز که گرم می شود، صفحه نمایشگر و گنبد قوسی بالای بخاری است چرا که در تماس مستقیم با منبع گرمایش می باشند.

مزایای استفاده از هیتر

بیشتر بخاری های داخلی دارای یک شیر ایمنی هستند که به طور خودکار گرمکن های هوا را اگر بیش از یک درجه تنظیم شده خاص گرم تر شوند یا در اثر ضربه به روی زمین بیفتند، خاموش می کند.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها