۱۰ نکته برای انتخاب مبلمان فضای باز و لوازم جانبی

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

نکات انتخاب مبلمان و لوازم جانبی در فضای باز

وقتی آب و هوا گرم تر می شود، می توانید فضای زندگی در منزل خود را می توانید به خارج از منزل گسترش دهید. سرگرم کردن خانواده و مهمانان در بیرون از خانواده آسان است. مهم نیست که اندازه فضای زندگی در فضای باز شما چقدر است، داشتن مبلمان فضای باز کاربردی با عملکردی زیبا ضروری است.

اما، مبلمان فضای باز با کیفیت بالا در فضای باز می تواند سرمایه گذاری بزرگی باشد و برای این کار گزینه های زیادی در دسترس است، چگونه می دانید که چه چیزی را بخرید؟
در اینجا ۱۰ نکته برای انتخاب مبلمان و لوازم جانبی در فضای باز وجود دارد

۱. ذخیره فضای ذخیره سازی اولین گام این است که چگونه می خواهید از منطقه زندگی در فضای باز خود استفاده کنید. آیا شما قصد دارید که یک کباب پز و باربیکیو بزرگ داشته باشید یا یک میز شام همراه با شمع داشته باشید ؟ آیا میخواهید یک فضای جادویی، سایه دار داشته باشید که در آن شما میتوانید آرامش کسب کنید و کتاب بخوانید؟

اگر شما یک استخر دارید، آیا مبلمان فضای آزاد را برای استفاده در منطقه استراحت نیاز دارید؟ آیا می خواهید یک فضای جمع آوری در اطراف شومینه در فضای باز خود داشته باشید؟ به دقت در مورد چگونگی تعیین مناطق مختلف در فضا برای اهداف مختلف فکر کنید.

۲. آن را اندازه گیری کنید

قبل از خرید هر نوع مبلمان فضای باز، وقت خود را برای اندازه گیری فضای موجود صرف کنید. هنگامی که به فروشگاه می روید یا زمانی که به دنبال خرید آنلاین هستید، اندازه گیری ها را همراه خود داشته باشید.

مقیاس و نسبت ها را در ذهن داشته باشید. به عبارت دیگر، قطعات بزرگ مبلمان فضای باز ، یک پاسیو کوچک را کوچکتر می کند. برعکس، پاسیو های بزرگ و یا بالکن ها نیاز به قطعات قابل توجهی از مبلمان برای پر کردن فضا دارند.

۳. تحقیقات خود را انجام دهید

قبل از رفتن به یک فروشگاه، برخی از تحقیقات آنلاین را انجام دهید. وب سایت هایی را که مبلمان فضای آزاد را می فروشند و سایت های مختلف، مواد و قیمت های که برای شما در دسترس هستند را ببینید.

۴. سبک خود را متناسب حفظ کنید

سبک معماری و دکور خانه شما باید در انتخاب مبلمان فضای باز منعکس شود. با برنامه ریزی دقیق، منطقه زندگی در فضای باز شما می تواند مانند گسترش یکپارچه فضای زندگی در محیط داخلی شما باشد. سازگاری سبک و طراحی یک موضوع کلیدی است.

۵. قابلیت دوام و نگهداری را در نظر بگیرید

مبلمان فضای آزاد با کیفیت عالی می تواند گران باشد اطمینان حاصل کنید که بادوام ترین مبلمان در قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین نیازهای نگهداری مواد مورد نظر خود را بررسی کنید.

۶. بررسی کیفیت و راحتی

هنگامی که شما برای مبلمان باغی ویلایی خود خرید می کنید، کمی وقت بگذارید تا کیفیت قطعات مورد نظر را بررسی کنید. همه اتصالات باید به طور فزاینده و بدون شکاف باشند. مبلمان فلزی باید رنگ شود یا یک پوشش پودری محافظ داشته باشد که یکنواخت است و از زنگ زدگی جلوگیری می کند. مبلمان چوب باید سطح ملایم و صاف داشته باشد. مبلمان ترکه ای نباید بر روی فریم باز شود یا به راحتی آسیب ببیند. میزها نباید لق باشند و صندلی باید راحت و محکم باشد.

۷. انتخاب پارچه درست

کوسن ها، مبلمان فضای بیرونی شما را راحت تر و جلوه دارتر می کند. پارچه های زیادی وجود دارند که می توانند زیبایی، رنگ و طراحی را به فضای باز شما اضافه کنند اما عاقلانه انتخاب کنید. پارچه هایی را انتخاب کنید که در خارج از منزل مقاوم هستند. به طور معمول، بهترین پارچه های در فضای باز از اکریلیک رنگی ساخته شده است که در برابر فشرده سازی، رنگ آمیزی و کپک مقاوم است.

پلی استر خشک به سرعت خشک می شود و می تواند ارزان تر باشد، اما می تواند فرسوده شود و در طول زمان از بین رود. از نظر راحتی و شیک بودن، از بالش هایی در رنگ ها و الگوهایی که پارچه های مورد نظر خود را برای صندلی های مبلمان خود انتخاب می کنید استفاده کنید.

۸. بر روی خود سایه پراکنی کنید

میز ناهار خوری در فضای باز معمولا دارای یک سوراخ در مرکز می باشد که در آن شما می توانید یک چتر و سایبان را برای سایه پراکنی در برابر خورشید قرار دهید. اگر شما نیاز به یک چتر و سایبان کنار استخر یا برای منطقه استراحت خود دارید، می توانید یک مدل مستقل خریداری کنید. آنها می توانند در صورت لزوم حرکت داده شوند و در رنگ های مختلف ارائه می شوند. چتر و سایبان را با بادگیرها و چارچوب های محکم و پایه جامد برای ایمنی انتخاب کنید.

۹. به راحتی کف آنها توجه کنید

یک فرش می تواند شکوفایی نهایی را به فضای زندگی در فضای باز شما اضافه کند. فرشی را انتخاب کنید که برای استفاده در خارج از منزل ساخته شده باشد و می تواند به صورت دوره ای در آن استفاده شود یا به راحتی جابجا شود. اغلب قالی ها در فضای باز در حیاط و یا کف بالکن استفاده می شود. یک فرش را انتخاب کنید که سبک و رنگ مبلمان فضای آزاد جدید شما را تکمیل کند و مکمل طراحی آن باشد.

۱۰. آن را خوب ذخیره و نگهداری کنید

برای اطمینان از اینکه مبلمان فضای باز و لوازم جانبی شما در فضای باز برای سال های آینده خوب و باطراوت به نظر برسد، آن را در طول ماه های زمستان در داخل گاراژ یا انبار خود نگهداری کنید و یا آن را کامل پوشش دهید.

در طول ماه های گرم ، مطمئن شوید که مبلمان خود را به صورت مرتب تمیز کنید و از آن همانطور که توصیه شده است نگهداری کنید. پس از یک روز بارانی، کوسن های خود را آویزان کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها خشک شده اند و کپک نمی زنند.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها