مواد مورد استفاده در مبلمان فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

اگر چه ممکن است چوب اولین گزینه در ذهن شما برای مبلمان در فضای باز باشد؛ اما این تنها گزینه‌ای نیست که می‌توانید داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم درباره مواد مورد استفاده در مبلمان فضای باز صحبت کنیم. Polywood یک جایگزین مناسب برای چوب است که با هدف مقاومت در برابر پوسیدگی و خرابی طراحی شده است. شما مجبور نیستید مبلمان فضای باز ساخته شده از Polywood را مانند مبلمان چوبی نگهداری و مراقبت کنید. تنها برای حفظ ظاهر و جلوه آن، تنها کافی است با آب و صابون به طور منظم آن را بشویید.

یکی دیگر از مزایای Polywood این است که از مواد بازیافتی ساخته شده است؛ در نتیجه به طور کامل قابل بازیافت است. همچنین در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید مبلمان خود را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید.

هنگام انتخاب مبلمان برای فضای باز باید به دنبال چه چیز باشید؟

هنگامی که شما مبلمان فضای باز خود را انتخاب می‌کنید؛ موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. چگونگی ساخت مبلمان و کیفیت کلی آن نیز از ملاحظات مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

در هنگام انتخاب مبلمان فضای باز ممکن است به دنبال گزینه‌ای باشید که کمترین قیمت را دارد. مبلمان پاسیو یا حیاط خلوت شما عمدتا به دلیل اینکه شما نمی‌توانید زمان زیادی را خارج از منزل صرف کنید، کمتر از مبلمان داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما بهتر است که مبلمان فضای باز خود را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر بگیرید. مطمئنا هر روز از آن استفاده نخواهید کرد؛ اما دوست دارید برای چندین سال برای شما کارایی داشته باشند. به علاوه، مبلمان در فضای باز تحت فشار بیشتری نسبت به مبلمانی که در یک محیط داخلی با آب و هوای کنترل شده هستند، قرار می‌گیرد.

نکاتی که باید به هنگام انتخاب مبلمان چوبی خود در فضای باز در نظر بگیرید شامل موارد زیر می‌شوند:

اتصال دهنده‌ها و سخت افزار: به عنوان مثال فولاد ضد زنگ در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. شما به دنبال قطعاتی هستید که در برابر خورشید، باران یا سایر شرایط مقاومت کنند.

  • تعمیر و نگهداری مورد نیاز: در سطح بعضی از مبلمان‌ها پس از یک یا دو فصل استفاده در معرض هوای آزاد، یک لایه زنگار یا پتینه ایجاد می‌شود. در این بین، برخی از چوب‌ها نیاز به نگهداری‌های مختلفی دارند. مانند پرداخت سطح و یا روغن‌کاری که پس از چندین سال استفاده ظاهر مناسب خود را حفظ کنند.
  • انواع اتصال: نگاهی به چگونگی اتصال قطعات مبلمان بیندازید. مفاصل دندانه‌دار و مفاصل کششی به طور ویژه‌ای محکم و با دوام هستند. مهم نیست که شما چه کاری انجام می‌دهید، از اتصالاتی که به هم چسبانده شده‌اند، دوری کنید، تا اتصالی محکم داشته باشید.
  • ظاهر: جلوه مبلمان حائز اهمیت است. به ویژه هنگامی که حرف از مبلمان باغی ویلایی به میان می‌آید. برخی از انواع مبلمان چوبی بدون روکش به فروش می‌رسند، بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و ذوق خود آنها را طراحی کنید. مبلمان Polywood نیز به شما طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه می‌دهند. به این ترتیب انعطاف‌پذیری و گزینه‌های زیادی در اختیار شما خواهد بود. سبک و طراحی مورد دیگری است که باید به هنگام انتخاب مبلمان در فضای باز مورد توجه قرار گیرد. زیاد به دنبال مد روز و ظاهر نباشید؛ زیرا می‌خواهید مبلمانی را انتخاب کنید که برای مدتی طولانی زیبایی و کارایی خود را حفظ کند. سبک‌های بی‌نظیر و کلاسیک اغلب گزینه‌هایی هستند که توسط افراد انتخاب می‌شوند.
  • هزینه: شما ممکن است وسوسه شوید تا ارزان‌ترین گزینه در دسترس را انتخاب کنید. اما این می‌تواند در بلندمدت هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند. اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، شما می‌توانید مبلمان با بهترین کیفیت را خریداری کنید. هرچند اگر از تمام محصولات موجود در زیرزمین شما گران‌تر باشد. در نهایت، اگر سرمایه خود را صرف خرید کالاهای باکیفیت کنید؛ در بلندمدت سرمایه کمتری را هدر خواهید داد.
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها