سوالاتی درباره مبلمان چوبی در فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

آیا هنوز هم برای انتخاب بهترین مبلمان در فضای باز خود نیاز به کمک دارید؟ در اینجا سوالاتی درباره مبلمان چوبی در فضای باز مطرح کرده ایم که می تواند به شما کمک کند.

چگونه از مبلمان خود استفاده خواهید کرد؟

مبلمان مناسب با توجه به نوع استفاده شما تعیین می شوند. به عنوان مثال، اگر می خواهید با خانواده تان در شب های گرم تابستانی مهمانی هایی را در فضای باز خود ترتیب دهید یا شام خود را در فضای باز میل کنید، به یک مجموعه غذاخوری نیاز خواهید داشت. اگر بیشتر به استراحت در فضای باز برای خواندن یک کتاب یا نوشیدن یک لیوان نوشیدنی علاقمند هستید، یک صندلی یویو گزینه مناسبی خواهد بود.

چقدر فضا دارید؟

فضاهای کوچک محدودیت هایی را در انتخاب مبلمان چوبی در فضای باز ایجاد می کنند، بدان معنی که شما ممکن است بخواهید قطعاتی را برای استفاده دو منظوره در نظر بگیرید. به عنوان مثال شما می توانید بر روی یک نیمکت در فضای باز استراحت کنید و یا در هنگام غذا خوردن از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید.

علاوه بر چگونگی استفاده از فضای باز، فضای در دسترس اتاق شما نیز بر اندازه مبلمان انتخابی شما تاثیر می گذارد. به این دلیل، قبل از هر گونه خرید، فضای باز در دسترس خود را اندازه گیری کنید.

آیا فضایی برای ذخیره سازی دارید؟

قرار دادن مبلمان شما در فضاهای مسقف در فصولی که از آنها استفاده نمی کنید، به طولانی شدن عمر مفید آنها کمک می کند. حتی اگر فضای نامحدودی در خارج از منزل خود داشته باشید، ممکن است فضای داخلی کافی برای نگهداری هر قطعه ای که می خواهید خریداری کنید داشته باشید.

آیا مبلمان انتخابی متناسب با خانواده و شیوه زندگی شماست؟

آیا می دانید چه چیزی ناخوشایند است؟ هنگامی که تمام اعضای خانواده در فضای باز خانه شما گرد هم می آیند اما صندلی کافی برای نشستن همه افراد وجود ندارد. اگرچه ممکن است محدودیت های فضا شما را از خرید مبلمان اضافی منصرف کند؛ اما مهم است که اطمینان حاصل کنید صندلی کافی برای استفاده همه افراد حاضر در خانه شما به طور همزمان وجود دارد.

مبلمان را در کجا قرار خواهید داد؟

همه فضاهای خارجی یکسان نیستند. آیا مبلمان در زیر سقف قرار خواهند گرفت؟ آیا بر روی زمین نرم، و یا بر روی سطوح بتنی و یا دیگر پوشش ها قرار داده خواهند شد؟ محل قرارگیری مبلمان نیز می تواند بخشی از فرآیند تصمیم گیری در خصوص مبلمان مناسب باشد.. این فضا هر چه بیشتر دارای محافظت در برابر عوامل جوی و خارجی باشد، می توانید از چوب های نرم تر و با دوام کمتری استفاده کنید.

آب و هوای منطقه شما چگونه است؟

حتی چوب هایی که مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی دارند مانند سرو، می توانند در گرمای شدید، و نیز شرایط بسیار مرطوب و یا بسیار آفتابی، با مشکل مواجه شوند. اگر باران زیادی در جایی که شما زندگی می کنید می بارد و یا اگر تابستان های گرمی دارید، ممکن است بخواهید از Polywood یا چوب های سخت استفاده کنید.

آیا شما علاقه مند به لوازم جانبی هستید؟

اقلامی مانند بالشت ها، قالیچه ها و شمع ها می توانند احساس ویژه ای را در مبلمان چوبی در فضای باز ایجاد کنند. از خودتان بپرسید که آیا بالشت ها با نوع صندلی و مبلمان انتخابی شما سازگاری دارند؟ یا قالیچه ای که انتخاب کرده اید مرز مناسبی را بین پاهای شما، مبلمان شما و سطح نرمی که بر روی آن قرار گرفته اید ایجاد می کنند؟

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها