لاغری تا تابستان با غذاهای کبابی

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

با غذاهای سالم کبابی تا تابستان لاغر شوید

غذا های پخته شده با کباب پز و باربیکیو نباید فقط محدود به سوسیس و همبرگر باشند، بلکه غذاهای خوشمزه با استفاده از محصولات تازه و سالم را نیز باید در نظر داشته باشید. بنابراین اگر شما در حال تلاش برای کاهش وزن تا تابستان هستید، با غذاهای کبابی آشتی کنید!

سوسیس های چرب، برگرهای پرکالری، سالاد سیب زمینی پر از سس، لازانیا با سس مایونز، نان برشته، سس شیرین، پنیر و غیره را فراموش کنید. در عوض به تکه های گوشت، ماهی، سالاد خوشمزه، سیب زمینی سرخ شده، سس های خانگی و سالم و غذاهای کبابی BBQ خلاقانه فکر کنید.

تهیه غذاهای کبابی بر روی کباب پز و باربیکیو یک راه سالم برای لذت بردن از وعده های غذایی است، اگر شما از مواد مناسب استفاده کنید. کاهش محتوای چربی و کالری به معنی قربانی کردن مزه غذا نیست . با کمی برنامه ریزی، می توانید غذاهای کبابی دلپذیر تهیه کنید که باعث رضایت شما خواهد شد (همچنین برای ایجاد طعم دلنشین از کباب پز و باربیکیو گازی استفاده کنید. اقلام ما را در اینجا وب سایت ببینید)

بهتر از همه ، شما هنوز هم می توانید غذاهای مورد علاقه خود را کباب کنید، به سادگی یک نسخه کم چرب از آن را تهیه کنید. به عنوان مثال، لازم نیست خود را محدود به سوسیس کنید و به جای آن می توانید غذای مورد علاقه خود را تهیه کنید.

برای تهیه یک سس گوجه فرنگی تند، از مقداری گوجه فرنگی خرد شده استفاده کنید و آن را با توجه به سلیقه شخصی خود اضافه کنید و آن را با ادویه مخلوط کنید . پیاز، سیر، فلفل و جعفری را خرد کرده و برای تهیه یک غذای خوش طعم که برای سلامتی شما نیز خوب است با هم مخلوط کنید.
ماست و خیارخود را می توانید خیلی متنوع تهیه کنید که باعث می شود یک سس جانبی شگفت انگیز برای غذای حاوی ماهی و همچنین یک غذای حاوی سبزیجات خام و کباب ایجاد کنید.

Slimming-with-grilled-foods

ماست کم چرب را به سادگی با خیار خرد شده، سیر و نعناع مخلوط کنید.. یا اگر شما طرفدار پاکیزگی هستید و وسواس دارید، می توانید طعم دهنده مخصوص خود را با استفاده از نخود، ماست کم چربی، آب لیمو تازه، آب نمک و گشنیز تهیه کنید.

هنگامی که حرف از غذاهای اصلی کبابی به میان می آید، تخیل خود را آزاد کنید. به سر کباب پز و باربیکیو خود رفته و کمی سرگرمی داشته باشید!

سعی کنید مخلوط مرغ را به صورت حبه ای یا رشته ای با فلفل خرد شده و گوجه فرنگی گیلاسی، لیمو، سیر، عسل و سس سویا طعم دار کنید.

البته، نکته مهم در مورد کباب ها این است که شما می توانید آنها را به طور مرتب ترتیب دهید، در صورتی که شما دارای طیف وسیعی از محصولات تازه و سرکه های مناسب هستید ، بنابراین یکی از گزینه ها این است که اجازه دهید مردم گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

با این حال، برای شروع از ماهی مانند دم ماهی، که بسیار گوشتی است در کف استفاده کنید و بر روی آن از مرغ یا گوشت بدون چربی و یا به سادگی از سبزیجات استفاده کنید. سبزیجات مانند فلفل، قارچ، پیاز و گوجه فرنگی گیلاسی برای افزودن به باربیکیو بسیار مفید هستند.

اگر شما نمی خواهید یک سس تهیه کنید، می توانید قبل از پختن کباب ها از کمی روغن زیتون بر روی آن استفاده کنید.

دیگر گزینه های غذای کبابی سالم شامل سیب زمینی می باشد، که بسیار آسان طبخ می شود. سیب زمینی ها را درون فویل بگذارید و حدود یک ساعت درون ذغال های گداخته قرار دهید ، اما هیچ عجله ای برای آماده شدن همه چیز به سرعت نیست، فقط آنها را از گرمای مستقیم دور کنید تا زمانیکه بقیه مواد آماده می شوند گرم باقی بمانند. ذرت بر روی کباب پز وباربیکیو اغلب یک گزینه محبوب و همچنین خوشمزه است و بدون نیاز به کره نیز سرو می شود.

تنوع غذایی یک عامل کلیدی برای غذا خوردن سالم است، بنابراین علاوه بر غذاهای اصلی و سس های اصلی، شما می توانید از انواع سالاد استفاده کنید. سالاد سبز برگ کاهو همیشه محبوب بوده است، اما شما همچنین می توانید از سبزیجات کباب شده، گوجه فرنگی های بریده شده با برش موتزارلا و ریحان با کمی روغن زیتون، نخود پخته شده با گشنیز و سالاد برنج و سبزیجات استفاده کنید.

هنگامی که بحث به بخش شیرین می رسد، پودینگ میوه ای یک گزینه فوق العاده است، بنابراین از تکه های آناناس یا موز را برای تهیه یک دسر گرم و خوشمزه استفاده کنید. یا در عوض می توانید یک کاسه بزرگ سالاد میوه ای تهیه کنید و با ماست یا بستنی کم چرب سرو کنید.

غذاهای کبابی سالم مورد علاقه شما چیست؟ آن ها را لیست کنید و در برنامه غذایی خود قرار دهید. با این کار میتوانید برنامه غذایی سالم داشته باشید و تا تابستان وزن خود را کاهش دهید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها