۴ نکته اصلی انتخاب مبلمان پاسیو در فضای باز

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۰

مبلمان خانه شما یکی از اولین مواردی است که افراد به هنگام ورود به خانه تان متوجه آن می شوند. مطمئنا، محوطه سازی و دکوراسیون خانه شما همگی در کنار هم باعث ایجاد تاثیر مناسب می شوند اما مبلمان پاسیو در فضای باز، عاملی است که همه این موارد را به هم ربط می دهد.

بنابراین، لازم است مبلمان مناسبی را برای پاسیو و فضای باز خود انتخاب کنید.

در اینجا چند عامل که به هنگام انتخاب مبلمان فضای باز مناسب باید به آنها توجه کنید، آورده شده است.

 چگونگی انتخاب مبلمان مناسب برای پاسیو در فضای باز

کیفیت

مبلمان فضای باز باید قادر به مقاومت در برابر عوامل مختلف طبیعی باشند. این اقلام در معرض آفتاب، باد و حتی باران خواهند بود، بنابراین مواد سازنده آنها باید به اندازه کافی سخت و مقاوم باشد که چنین شرایط محیطی را تحمل کند.

اگر میخواهید برای مبلمان پاسیو خود از کوسن هایی استفاده کنید، مطمئن شوید که پارچه های آنها مقاوم در برابر UV، مقاوم در برابر آب و هوا، مقاوم در برابر پوسیدگی بوده و قابلیت خشک شدن سریع را دارند.

پس از استفاده مداوم در دراز مدت، کوسن ها باید بتوانند شکل خود را حفظ کرده و خمیده نشوند.

اندازه

هنگام انتخاب مبلمان در فضای باز ، اندازه پاسیو خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، استفاده از مبلمان کوچک که فقط یک گوشه از پاسیو را اشغال می کند کارساز نخواهد بود وهمچنین بالعکس استفاده از یک سری مبلمان بزرگ و جاگیر در داخل یک پاسیو کوچک نیز انتخاب مناسبی نمی باشد.

هدف این است که مبلمان فضای باز خود را به گونه ای انتخاب کنید که بخشی از طراحی پاسیو و فضای باز شما باشد. مبلمان های مجلل مجزا با قطعات اضافی با فضاهای بزرگتر سازگاری بهتری دارند در حالیکه، یک مبلمان جمع و جور برای ایجاد یک فضای دوستانه و صمیمی در یک بالکن کوچک مناسب است.

سبک و طراحی

به طور طبیعی، سبک مبلمان باغی ویلایی شما باید با محیط اطراف آن همخوانی داشته باشد. آنها باید قالب کلی پاسیو شما را به تصویر بکشند.

آیا شما به دنبال ایجاد یک تصویر روشن و پر جنب و جوش هستید؟ نظرتان در مورد یک فضای آرام و بی سر و صدا چیست؟
سبک و طراحی مبلمان فضای آزاد شما باید بازتاب دهنده خلق و خوی حاکم بر پاسیو شما باشد.

این بدین معناست که باید قابلیت فضای باز و پاسیو خود را در نیز در نظر بگیرید. آیا می خواهید مهمانان را در آنجا سرگرم کنید، یا این منطقه برای شما و خانواده تان یک پاتوق خصوصی خواهد بود؟ به هنگام تصمیم گیری در مورد سبک مبلمان فضای باز خود باید این موارد را در ذهن داشته باشید.

راحتی

مبلمان پاسیو در فضای باز نه تنها باید کیفیت و طراحی مناسب داشته باشند، بلکه در عین حال باید راحت نیز باشند. به خصوص اگر شما قصد دارید وقت زیادی را در خارج از منزل صرف کنید.

پاسیو شما مکان مناسبی برای کسب آرامش و گذران اوقات فراغت است و تنها چیزی که می خواهید نشستن یا دراز کشیدن بر روی مبلمان راحت است.

آیا مبلمان شما بسیار بزرگ و محکم است؟ آیا سایه کافی وجود دارد یا باید یک چتر گذاشته شود؟ آیا کوسن ها راحت هستند؟ به یاد داشته باشید که کوسن های ضخیم، پشمالو را انتخاب کنید که در هنگام نشستن بیش از حد درون آنها فرو نروید.

کیفیت، اندازه، سبک و راحتی این چهار ویژگی اصلی هستند که شما باید هنگام انتخاب مبلمان فضای باز خود در نظر بگیرید. مطمئن شوید که انتخاب درستی انجام دهید و نقطه کانونی منزل خود را آنگونه که شایسته است طراحی کنید!

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها