انتخاب مبلمان در سال ۲۰۱۹

ارسال شده در: مقالات | Blog | ۱

از راحتی گرفته تا آسایش ، طراحی و دوام

در هنگام فکر کردن به دکوراسیون فضای باز خود باید ملاحظات زیادی را در نظر بگیرید.
این که آیا شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک بالکن کوچک، یا یک حیاط آفتاب گیر و یا یک باغچه ی زیبا داشته باشید .

با فرا رسیدن فصل تابستان و بهار در سال جدید، در اینجا چندین روند عمده برای انتخاب مبلمان در فضای باز در سال ۲۰۱۹ آورده شده است.

انتخاب بر اساس راحتی

هنگامی که حرف از استراحت کردن در تابش آفتاب به میان می آید، راحتی اولویت اول است. با در نظر گرفتن تمایز بین فضای باز و فضای داخلی، نکته اصلی این روند انتخابی بر این پایه استوار است که شما باید به همان اندازه داخل خانه  راحت هستید ، در فضای باز خانه تان نیز راحت باشید.
برای مقاومت در برابر آب و هوا ، مبلمان فضای باز و حیاط عمدتا از مواد سخت مانند چوب درخت کاج یا آلومینیوم  ساخته می شوند که نه تنها راحت هستند، بلکه دوام بیشتری نیز دارند.
با توجه به این روند، باید از بالشتک ها و پتوهایی نیز استفاده کنید. شما می توانید این لوازم جانبی را خودتان در خانه تهیه کنید یا از گزینه های متنوع موجود در بازار یا به صورت آنلاین استفاده کنید.
هنگامی که از آلومینیوم استفاده می کنید باید بدانید که این مبلمان در برابر عناصر جوی مقاومت دارند اما این مورد در خصوص بالشتک ها و پوشش های آنها صادق نمی باشد. برای حفظ جلوه بالشتک ها و راحتی آنها، همیشه به یاد داشته باشید که آنها را دور از خورشید و آب و هوای نامناسب نگهداری کنید.

انتخاب مبلمان در سال 2019

نکته مهم: هنگام انتخاب صندلی ها و مبلمان نرم برای فضای خارج از منزل، همیشه از یک پارچه مقاوم استفاده کنید که رنگ آن به راحتی خراب نشود.

انتخاب بر اساس دوام

با افزایش آمار مبلمانی که به سرعت خراب شده و به دور انداخته می شوند، مصرف کنندگان از گزینه های ارزان و زیبا فاصله گرفته، و به جای آن، دوام مبلمان حائز اهمیت می شود. هنگام انتخاب مواد سخت با ماندگاری بالا مانند آلومینیوم نوردشده، به یاد داشته باشید که این بدان معنی نیست که آنها تا ابد کارآیی خواهند داشت.

با اختلاف بسیار، آلومنیوم بهترین مواد تشکیل دهنده مبلمان مدرن فضای باز است که به طور خاص برای تمامی محیط ها طراحی شده است، بنابراین آفتاب و زنگ زدگی مشکلی برای آنها ایجاد نمی کنند.

بازیابی مجدد مواد

در سال ۲۰۱۹ ما قصد داریم مجددا به همه موارد قبل بازگشتی داشته باشیم. با دور شدن از طراحی های شیک و مدرن، جلوه های کلاسیک به عرصه مبلمان بازگشته اند. جلوه مبلمان آلومینیومی سنتی و صندلی های راحتی در سالن های شیک را تجسم کنید.

این بازگشت به گذشته در زمینه راحتی و کیفیت است که در طول زمان آزمون خود را پس داده است.

برای استفاده از مزایای این روند، لزوما نیازی به خرید یک مبلمان جدید در فضای باز ندارید. اگر شما تمایل به انجام امور توسط خودتان دارید، به راحتی می توانید مبلمان قدیمی خود را مجددا بازسازی کرده و به آن زندگی ببخشید؛ یک روکش رنگی تازه به آن اضافه کنید یا چند بالشتک برای ایجاد جذابیت و یکپارچه سازی بر روی آن قرار دهید.

مقدار زیادی از نور

در حالی که نورپردازی در فضای باز همیشه حائز اهمیت بوده است، اکثر خانه های شخصی و باغ ها منبع نور اختصاصی خود را ندارند. این که آیا از چراغ های خورشیدی، سنسورهای هوشمند، روشنایی فانتزی سرگرم کننده یا یک تیر چراغ برق مدرن استفاده می کنید، نورپردازی مناسب به این معنی است که می توانید در شب و روز از فضای باز خود استفاده کنید. همچنین یک چتر و سایبان در این مواقع به کارتان می آید.

انتخاب مبلمان در سال 2019

نکته مهم: در خصوص نورپردازی فضای باز خود خلاق باشید لامپ های خورشیدی کوچک را درون گلدان هایی قرار دهید و یا درختان خود را با چراغهای ریسه ای روشن کنید.
صرف نظر از اندازه فضای باز شما، فارغ از اینکه در داخل خانه و یا در فضای باز قرار داشته باشد، و یا اینکه چه مقدار نور خورشید وارد فضای باز شما می شود، این روندهای انتخاب مبلمان در سال ۲۰۱۹ در فضای باز به شما این امکان را می دهد تا بهترین استفاده را از فضای خارجی منزل خود داشته باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها